28.10.11

מתנה שנעמה לי מאוד

This is a bi-lingual post in Hebrew and English. For other languages please use Google translate at the right sidebar
שש בבוקר. עוד לילה לבן, אלא שהפעם אני מנצלת אותו כדי להעלות רשומה אחרי היעדרות די ממושכת. היו כמה אירועי סקראפ החודש, בהם יומולדת משותף לאורית (פימון) ונעמה, החלפה מעופפת וסדנת שובכים שהעברתי לבנות מהקומונה בפעם השנייה (כלומר לקבוצה שנייה). כיוון שאין לי עדיין תמונות מהסדנה וההחלפה עוד לא הועלתה לקומונה, נשאר לי לספר לכם מה הכנתי מתנה. ורק אחת - כי לצערי אחת עדיין לא מסרתי.
לפני כמה שבועות עלה פוסט באתר של סקראפ קהילה ישראלית יוצרת עם תמונות מחדר העבודה של נעמה. אחרי שהירוק ירד לי מהפנים וחזרתי אל עשתונותיי, התחלתי להתעמק לא רק במיליון החותמות שיש לנעמה אלא בשיטות האחסון שלה - אני בחיפוש מתמיד אחרי פתרונות לבעיית האין-מקום שלי, ככה שאני מוצאת את עצמי מפשפשת בתמונות כאלה הרבה מאוד זמן. ואז, מפה לשם, נתקלתי בתמונה הזו:
ברגע שראיתי את התמונה הימנית, וזיהיתי את קופסאות הבונבוניירה של עלית, שגם אני מצוידת בכמה מהן, ידעתי מה אני הולכת להכין לנעמה מתנה ליומולדת - עוד קופסאות כאלה! אבל מטופלות יפה יפה. ובאמת, זה מה שיצא:
והנה עוד זווית ותקריב אחד:
אלא שאלה היו שתי קופסאות - ובשביל מישהי כמו נעמה זו טיפה בים של חומרים... מה עושים? לא היו לי עוד קופסאות ולא רציתי לטפל בקופסאות בצורות שונות, כי הרי את הקופסאות האלה כבר ידעתי שהיא אוהבת. ואז נפל לי האסימון - קופסאות יש לה כבר! היא לא צריכה קופסאות, היא צריכה טיפול לקופסאות! אז הכנתי לה טיפול, שזה כמעט כמו מסאז', רק מנייר:
מי שזה לא ברור לו - מדובר בערכה לטיפול בקופסאות שכבר יש לה - מאותם חומרים כמו שתי הקופסאות הראשונות, כך שיהיו לה 8 קופסאות בסגנון דומה, מעוצבות באותם צבעים, מאותם ניירות, עם אותם קישוטים ועם כותרות באותם גופנים... הנה עוד תמונה להבהרת הכוונה:
באחת הקופסאות הכנסתי 6 ריבועי נייר מדוגם להדבקה על המכסים, 6 דויליז' אדומות (שחתכתי בקאטלבג עם התבנית החדשה והחתמתי עם דיו מים), 6 סרטים אדומים לעיטור המסגרת של המכסה ו-6 פסי נייר בדוגמה תואמת לציפוי הדפנות של הקופסאות. בנוסף הכנתי לה תוויות עם כותרות, בהתאם לכיתובים שראיתי על הקופסאות בחדר העבודה שלה.
הנה עוד תמונה, שמתוכה מציץ גם כרטיס הברכה התואם. אל דאגה, תיכף יגיעו גם תקריבים שלו...
מי שמצליח לקרוא מה שכתוב על הכרטיס (סט חותמות של Stampin'Up), יאהב עוד יותר את מה שכתוב בפנים:
 ("זהו יום ההולדת שלך ואני מוכרחה להגיד שאת נראית נפלא!")
("וביום ההולדת שלך את חייבת להגיד שאני נראית נפלא!")
נחמד, לא?
ועכשיו שני "לצערי": הראשון הוא שמרוב מהירות לא צילמתי את האריזה, ודווקא מאוד אהבתי אותה - נייר עיתון וסרט מנייר ממוחזר (רכש חדש מאי ביי), והשני הוא שאני לא מוצאת את צילומי הדף השמן שהכנתי לנעמה ולאורית (ודווקא כן נתתי בזמן, כלומר במסיבת יום ההולדת). אולי בלי שאני ארגיש הן יזרקו לי לתיבת המסרים שלי תמונות של הדפים... ולא, זה לא היה רמז בכ-לל....
אז מזל טוב, נעמה יקרה, הרבה אושר ובריאות, ואני מחכה לראות תמונה של הקופסאות שלך אחרי טיפול עשרת אלפים.
אורית, לעומת זאת, תצטרך להסתפק בינתיים בידיעה שהמתנה ארוזה ומחכה שניפגש פנים אל פנים. לפחות בינתיים היא קיבלה את החלפת הציפורים... כן, הבאתי לה אותה ביום ההולדת שלה. גם זה משהו, לא? ובלי קשר - כיוון שאני יודעת שעל אורית עבר אתמול יום קשה, זו הזדמנות לשלוח לה חיבוק חם והמון אהבה. יהיה טוב, יקירתי, באמת!
Naama's Birthday
The card and boxes you see here were entered to a few challenges, so I thought I'll add a short explanation in English as to what you all see here, because as life tought me what you see is NOT always what you get. Or in this case, not exactly what Naama, my dear friend, got from me for her birthday.
The whole idea grew out of a picture of her studio, that I saw on the Scrap - A Creative Israeli Community site. I noticed she was using the same metal boxes for storage as I do, so I altered two of them for her to use.
But it was then that I realized two boxes for a productive artist like Naama weren't enough. Two more minutes passed by before I realized another thing: she didn't need boxes, as she already had them. What she needed was time to decorate them. But how do you wrap time???
And then it hit me: I made her all the decoration she needed for 6 more boxes - the cover, the doily-like embellishment, the strips to cover the sides and the titles so she'll know what's in each box. All was done from red and white DP's, and I also used the cuttle bug and my printer. I then added a card from the same papers and that was it. My gift for Naama was ready!

Challenges
Sketch @ Clean and Simple Stamping (19.11.11)
Card Sketch @ Frosted Designs (6.11.11)

Case @ Papertrey Posse (31.10.11)
Anything Goes @ Charizma Cardz (1.11.11)
Make Us Laugh @ Aud Sentiments (8.11.11)
Case @ Case Study (1.11.11)
Anything Goes @ Lothian Crafts (1.11.11)

42 תגובות:

  1. וואו, תמי, איזה רעיון מדליק!
    כל הכבוד על החשיבה עד לפרטים הקטנים אצלך :-)

    השבמחק
  2. איזה יופי! רעיון מעולה וביצוע מקסים. גם לי יש 2 קופסאות כאלה שמחכות לטיפול, נתת לי רעיון!

    השבמחק
  3. אנונימי28.10.11

    היי,

    בקומונה כתבתי לך שהקופסאות והכרטיס מקסימים ופה מוסיפה גם שהרעיון של הטיפול הוא נהדר ומקורי.

    נועה peleg

    השבמחק
  4. אורית (pimon)28.10.11

    תמי יקירתי,
    הקופסא מהממת והרעיון לצרף חומרים כדי שנעמה תעצב לעצמה ותשלים סט של קופסאות באותו עיצוב, הוא רעיון מקסים :-) ותודה על התמיכה והמילים הטובות...

    השבמחק
  5. מושית1028.10.11

    הקופסה שהכנת - יפיפיה, הרעיון לתת חומרים לעיצוב שאר הקופסאות ממש מדליק. אהבתי מאד את הכרטיס ואת האמירה שבחותמת. אגב, של מי(או מהיכן) הפאנצ' העגול? גם אותו אהבתי מאד.

    השבמחק
  6. ואווווו כמה שהן יצאו יפיפיות!!!
    העיצוב, החומרים - בעיקר הלבבות שם המיסו את ליבי , הביצוע והרעיון - קופסאות מושלמות לכל הדעות!! וגאוני היה להוסיף לה חומרים שישלימו את המראה של הקופסאות שכבר אצלה - Masterpiece לגמרי!!!
    נשיקות
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  7. איזו מתנת יומולדת שווה! אני כל כך אוהבת מתנות כאלו שרואים שחיפשת וחשבת בדיוק על המקבלת והצרכים שלה...והעיצוב, כרגיל, יפייפייה!

    השבמחק
  8. ממש מדליק!! רעיון מדהים. תמיד כיף לקבל מתנה שראו שחשבו עליה יותר משתי דקות

    השבמחק
  9. יצא מקסים!
    כל הכבוד על הרעיון!



    זהבית שקד

    השבמחק
  10. אנונימי28.10.11

    תמוש. כמו שכתבו קודמותי גם אני נהנית לראות את הירידה שלך לפרטים הקטנים . המחשבה על מה ישמח את בת השמחה .. כיף לראות את זה ♥ וכיף לקבל את זה ♥
    נפלא. מושקע. ובהחלט יצירתי ♥
    אוהבת אותך
    בתיה (סימפטיה)

    השבמחק
  11. תודה לכווווווולכן!
    אורית - מכל הלב...
    מושית - זה לא פאנץ', זו תבנית לקאטל בג מתוך סט של חברת Nellie Snellen, שהיא חברה הולנדית עם תבניות יפהפיות וקצת שונות מהסטנדרט.
    בתיוש, גם אני (-:...

    השבמחק
  12. להתעלף כמה שהכל יפה! גם הרעיון וגם הביצוע, שאפו

    השבמחק
  13. איזה רעיון מדהים!!!
    את כ"כ יצירתית!
    הקופסאות מקסימות ואני בטוחה שהסט השלם יהיה מרהיב!

    השבמחק
  14. מקסים, אהבתי מאד את ה"טיפול" שלך בקופסאות ואת התוצאה, אבל הכי אהבתי את החשיבה וההשתדלות להתאים את המתנה לזו שמקבלת אותה.

    השבמחק
  15. היי יקירה,
    אין עלייך בתכנון, רעיון, ביצוע והיצירה כולה מהממת ומעודדת נוספות שלבטח נעמה תחשוב להכין עוד.
    אהבתי ומאמצת הרעיון.
    תודה לשיתוף. וחבל שעדכונים לא עוברים למייל שלי.
    שבת יצירתית ומבורכת.

    השבמחק
  16. אנונימי28.10.11

    שידרוג יפה ורעיון נהדר לתת לה "מסא'" שכזה:-)
    סתיו love

    השבמחק
  17. נעמי הרשטיין28.10.11

    תמיל,ה, כל הכבוד על תשומת הלב לפרטים, על שזיהית צורך - ויצרת משהו מתאים ביותר, יפיפה ומדוייק בעשייתו. אין עליך. והכרטיס - משגע.

    השבמחק
  18. אההה, עכשיו סוף סוף הבנתי מה זה! כשראיתי ב"לייב" לא הבנתי. תמי, כל הכבוד על הרעיון המקורי והביצוע היפהפה. אוהבת מאוד!!!

    השבמחק
  19. איזה יופי של רעיון ואיזה יופי של ביצוע
    השקעת מחשבה וירדת לפרטים
    שאפו
    רינה

    השבמחק
  20. Your boxes today are charming. A wonderful idea to recycle the tin boxes. We can buy these at a second-hand store. I like it!!

    השבמחק
  21. תמי,טיפול מקסים והכנת קיט לטיפול בקופסאות מדהים גם הוא. אהבתי את המחשבה וההשקעה.

    השבמחק
  22. אנונימי29.10.11

    תמי יקירה כמו שכבר כתבתי לך לדעתי הרעיון משגע וכמו תמיד הביצועיים שלך (והכוונה לסקראפ) מעלפים בטוב טעם ומדוייקים להפליא
    סימוש

    השבמחק
  23. Okay, I don't know if you will ever read this comment, but I wanted to say that I like your card and how you used the sketch.

    Love, Marina.

    השבמחק
  24. איזה יופי!!! רעיון גאוני וכל כך שימושי, אני בטוחה שנעמה תהנה ממנו!

    השבמחק
  25. Thanks for stopping by on my blog...I wanted to say in my comment, that it is a funny way to see the letters move from right to left...and I couldn't find out, if you can read it...so thanks for telling me.

    Love, Mairna.

    השבמחק
  26. עכשיו אני יודעת למה כדא להמשיך עם הספלנדיד. איזה יופי של מתנה תמי!
    מסקרן אותי מה יש שם, באם חותמות סיליקון? בקופסאות אצל נעמה, כאמור.

    שבוע נפלא לך!
    עינבל

    השבמחק
  27. Such a beautiful gift! Thank you for sharing it with us at Frosted Designs!

    השבמחק
  28. תמי זה מקסים, גם הקופסאות המטופלות וגם הרעיון לתת לה חומרים לטפל ביתר הקופסאות. מקסים, גאוני ושימושי באותו הזמן (-:

    השבמחק
  29. Thanks, ladies, for your kind and lovely comments!
    ענבל - אין שם חותמת. כמו שכתבתי יש שם דפים חתוכים לגודל מתאים לציפוי המכסה, שני סוגי פסי נייר (אחד אדום ואחד מדוגם) לדפנות החיצוניות של המכסה ושל הקופסה, דוילי'ז אדומות+החתמה להדבקה על המכסה וכותרות מודפסות באדום ושחור על רקע לבן. הכל הוכן בכמות שתספיק לטיפול בשאר הקופסאות שיש לנעמה.

    השבמחק
  30. great take on the sketch, like your heart paper too, thank you for joining our challenge at Frosted Designs, hugs, martina

    השבמחק
  31. בנות היי,
    חזרתי מסופ"ש משגע של טיול משפחות לרמת הגולן ומצאתי את הפוסט המהמם של תמי,
    אין מילים לתאר את השימחה שלי למתנה שקבלתי ממנה.
    מקורית, מושקעת ומה זה מדוייקת!!!
    1. בחשיבה, קלעת בול לצרכים שלי, לטפל בקופסאות הנ"ל, שהיו לי ואפעם אין לי זמן להתפנות ולטפל בהם.
    2. בדיוק, הכל בנות חתוך ומוכן על המילימטר.... רק להוסיף דבק דו"צ וחסל. ואכן כבר טפלתי ברוב הקופסאות. מבטיחה להעלות תמונת "סיכום מתנה" מייד כשהמטלה תושלם עוד השבוע.
    3. תמי , אישה יקרה, אין עליך תודה רבבבבבבה. נעמה

    השבמחק
  32. יווווו. איזו תגובה משמחת! ראיתי מהתגובה שלך מיד שאהבת, אבל עכשיו אני מבינה שכבר התעסקת עם זה וזה מוצלח לך גם במציאות... נהדר! לא צריך יותר מזה!

    השבמחק
  33. Very pretty card! I love these cute hearts!
    Thank you for joining us at Frosted Design

    השבמחק
  34. Lovely card! The heart background paper is so pretty, and you did a wonderful job with our sketch at Frosted Designs. So glad you joined us, Aloha, Joanne.

    השבמחק
  35. What a fabulous idea and gorgeous cards too!! Thank yo so much for joining in our card challenge at frosted designs this time!! Xx

    השבמחק
  36. What a fantastic idea - thanks so much for sharing it! So glad you could join us for our Make Us Laugh Challenge at Aud Sentiments!

    השבמחק
  37. This is a really lovely birthday set! Thanks for joining our Anything Goes challenge at Charisma this week.
    xx Vee

    השבמחק
  38. What a lovely card! I love the idea of a set of them. Thanks for joining us at Frosted Designs!

    השבמחק
  39. What a lovely set indeed! Me likey :)

    השבמחק
  40. Great project Thanks for posting it on Papertrey Posse blog! I'm so glad that I got to stop in at your blog! Love it

    השבמחק
  41. Such a great idea! You've done a marvelous job!

    השבמחק
  42. The card is beautiful and the idea super!
    Great job!
    Eli (Frosted Designs)

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!