22.11.09

מוכנים, היכון ו...

בסוף החלטתי לקפוץ למים.

אחרי שנים של כתיבה עבור אחרים, הגיע הזמן לכתוב בשבילי. בשביל הכיף. בשביל קליפות התפוזים שלי... וכיוון שאחד הדברים שאני נורא נהנית מהם בזמן האחרון הם כרטיסי הברכה שאני מכינה, זו גם התמונה הראשונה שאני מעלה. מדובר בכרטיס תלת ממדי, שהכנתי לכבוד יום ההולדת של טל, האחיין הכי  - אם אני אגיד קטן הוא בטח ייעלב, אם אני אגיד חמוד האחרים ייעלבו - צעיר שלי (וואו... יצאתי מזה הפעם...).

 
את הרעיון לבנות כרטיס בצורת קובייה הונגרית  (Rubik's Cube moving card) מצאתי כאן, אלא שהוראות לא היו, ועניין האוריגמי לא דיבר אלי. אז התחלתי לשבור את הראש ובסוף בניתי את הקובייה משלוש תיבות, שהכנתי מבריסטול, כשכל אחת מהן יוצרת, בעצם, שכבה נפרדת.
שתי השכבות התחתונות מחוברות ביניהן בסיכה מתפצלת, כך שהן מסתובבות:


שתי השכבות העליונות מחוברות עם רצועת בריסטול נוספת, שעליה כתבתי את הברכה.


זהו. טל קיבל את הכרטיס, ואני עברתי את המשוכה של הפוסט הראשון. עכשיו צריך רק לכתוב בתדירות סבירה. פיס אוף קייק, לא? (-;

13 תגובות:

  1. מדהים, אוחתי!
    מברוק, והמשיכי להעלות את כל הפנינים היצירתיות שלך. מחכה לראות עוד.

    השבמחק
  2. אנונימי26.11.09

    משגע וכל הכבוד!!!
    גם אני בקהל, מחכה לעוד...
    וזו גם הזדמנות לשלוח לך ד"ש וחיבוק.
    שלומית.

    השבמחק
  3. Hi Cookie,
    Firstly I just wanted to say that this blog is an awesome idea, it's great that the rest of the world can see your talent too.
    Secondly, the rubik's cube card is both a brilliant idea, and you made it very well too. I've found that it's not as fragile as it seems, although i am still careful not to mix it up with my actual rubik's cube.
    Neshikot,
    Tal

    השבמחק
  4. congrats blog maksim,i'm happy to see your amazing ideas including those we have at home.brilliant.love
    mika

    השבמחק
  5. אנונימי30.11.09

    כשרון רב ואישה מצוינת. יישר כוח !
    DIKLA

    השבמחק
  6. ברוכה הבאה אל עולם הבלוגים!
    את כותבת נהדר (הלכתי אחורה והחלטתי להגיב בפוסט הראשון)...את עובדת נהדר! פשוט תענוג...
    מחכה לעוד!

    עדיה

    השבמחק
  7. היום גיליתי (תודה, עדיה!) שאני לא יכולה להגיב ישירות לכל תגובה, אז הנה, משהו משותף:
    תודה ל-כ-ו-ל-כ-ם-!
    Especially to you Tal!
    נעים לשמוע - ועושה חשק להמשיך...

    השבמחק
  8. creativity that transcends cultural and physical boundaries
    and of course your creativity on the Sisters write up is surpassed only by your artistic design...
    loved it!

    השבמחק
  9. ליאורה11.1.10

    הי ת-ת-ת-מי,
    ממש מדליק. אפילו בוינה לא מצאתי רעיון כזה. עוד כמה כאלה ואת בדרך למרתה-תמי סטיוארט הישראלית.
    ד"ש ונשיקות מוינה המושלגת

    השבמחק
  10. מקסים ... מעורר הערצה על הסבלנות ויופי הביצוע . איזה כיף לטל...

    השבמחק
  11. מקסימה הקובייה!! איזה רעיון וביצוע מדהימים!!

    השבמחק
  12. I love this can you share the measurements. Thank you for a great idea

    השבמחק
  13. really cool. would you by any chance have the measurements

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!