8.12.09

בלוז ללו"ז

כל מי שמכיר אותי יודע, שפעם הייתי אלופת העולם בלזכור ימי הולדת - ולהתייחס אליהם בזמן. יכולתי ללכת באש ובמים כדי שהכרטיס/מתנה/זר פרחים או מה שזה לא יהיה יגיעו בדיוק בתאריך הנכון. בינתיים הזדקנתי כנראה, ולמרות שלשמחתי אני (עדיין...) זוכרת מצוין את התאריכים, יש לי נטייה לפשל במה שנוגע ליישום של הכוונות הטובות שלי (שמובילות אתם-יודעים-לאן). אז קודם כל זו הזדמנות להתנצל בפני כל מי שנזכרתי להתייחס ליום ההולדת שלו יום/שבוע/3חודשים אחרי, ושנית הנה דוגמה שאפשר גם אחרת.
יש לי שלושה חברים טובים בני 16, 14 ו-10. טוב, תירגעו... הכל חוקי ומוסרי... ההורים שלהם חברים טובים שלי, אז מבחינתי גם הם כאלה. בכל מקרה מאז שלגדול (נקרא לו ג'. זה נשמע נורא קרבי...) היה בר מצווה, אני לא חושבת שהוא זכה לקבל מאיתנו מתנה אחת בזמן סביר. זה לא בכוונה, באמת! אבל זה כבר ממש מביך. אז הפעם החלטתי שאם פישלנו איתו - לפחות עם אחיו נעשה "תיקון", והצלחנו (בערך... איחור של עשרה ימים לא נחשב, נכון?), וככה קרה שהגענו אליהם עם מתנה אחת באיחור של 5 חודשים, עם אחת בזמן (או כמעט, כאמור) ועם משהו קטן לתשומת לב גם לאחותם הקטנה שיום ההולדת שלה עוד 3 חודשים. נו - תיקון או לא תיקון?
בכל מקרה, למרות בלבול המוח, לא בשביל זה אני כאן, אלא כדי להראות את הכרטיסים שצירפנו לכל אחד מהם.
ג' קיבל את זה:

הבסיס הוא שאריות של דפים מדוגמים של חברות שונות, והשכבה הלבנה עשויה עם אמבוסינג קר (ידני. הקאטלבאג שלי עדיין לא הגיע...) באמצעות תבנית מתכת וצבועה עם גירים.
נ' (נו, השני...) קיבל כרטיס מנצנץ למהדרין... אל תשאלו אותי למה. אני ממש לא בטוחה שנער בן 14 אוהב נצנוצים... לפחות ניסיתי לעשות אותו קצת יותר גברי עם הפס הכהה במרכזו:


האמת היא שהצילום קצת מעמעם את היופי של הרקע, שנעשה עם חותמת של Inkadinkado בשילוב אמבוסינג מוזהב. גם חותמת העוגה היא של אותה חברה ועליה הוספתי מזל טוב בכתב ידי.
ואחרונה חביבה, ט', שמפגינה בעצמה יכולות יצירתיות יוצאות דופן, קיבלה את הכרטיס הזה:


כאן כבר יש יותר עניינים: הרקע הוחתם מסביב בחותמת מים ואח"כ טופל עם אמבוסינג לבן. הבית הגבוה נעשה עם חותמת של Kolette Hall ל-Studio G (שבעצם נועדה לליל כל הקדושים - שימו לב לעורבים...), הענן הוא מסט חותמות מקסים של American Crafts שנקרא Fresh והכיתוב הוא מדבקה שקופה.
זהו, תיכף מתחילה שנה חדשה, ואם בשנה שעברה החלטתי שמעכשיו כל יקיריי יקבלו כרטיסים בעבודת יד (ודי עמדתי בזה), השנה המטרה היא - שיקבלו אותם בזמן... מי שיראה שאני מאחרת מוזמן לחשוף את פניי ברבים (או עדיף בבלוג הזה, זה לא יותר מדי רבים...).  ההתחייבות השנייה שלי לשנה הקרובה היא לא לצנזר את החשיפות האלה... (-:

נ"ב
ראיתם את מתקן התצוגה החדש ורב-הרושם שרכשתי במיטב כספי ב"הכל בדולר"??? אין, אין כמו ציוד מקצועי...

2 תגובות:

  1. יפה מאוד... אהבתי. שימי לב שיומולדתי מתקרב (אם כי תוכלי לצאת ממנו בכבוד, כי שוב אין לי השנה)

    השבמחק
  2. תזכירי לי מתי יהיו 29 ימים בפברואר? ב-2012? אני חושבת שעד אז אצליח לארגן איזה כרטיס... (-:

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!