29.12.09

חוזרת לעצמי

בשבועיים האחרונים לא נשמתי. או שלפחות לא שמתי לב שנשמתי. היה טירוף בעבודה (לא שאני מתלוננת...), 4 פרויקטים שלכולם היה אותו דד-ליין וימי עבודה שנמשכו 18-22 שעות. ככה כל יום במשך שבועיים, כולל שישבת. אבל עברנו את פרעה, עברנו גם את זה.
מה שכן, בזמן שעבדתי - גם הדואר עבד, וכל הכרטיסים ששלחתי בזמן האחרון הגיעו ליעדים שלהם, מה שאומר, שאפשר להעלות אותם לכאן. אז הנה, בלי לבזבז זמן:

מיה, שחוגגת בדיוק היום יומולדת 5, נהנתה מהכרטיס הראשון שעשיתי בו שימוש ב-Stickles - אבל זה ממש לא האחרון. איזה חומר משגע זה! כל כך כיף לקשקש איתו ולנצנץ את הכל...

באותו שבוע חגג יומולדת גם אבא שלה, אלון, אלא שמשום מה אני לא מוצאת את הכרטיס שהכנתי לו, אז צפו למתקפה נוספת בקרוב (אם האבידה תימצא...).
מי שעוד חגגה החודש היא י. (הידועה כ-י.)... הכנתי לה שילוב של שכבות, אמבוסינג, החתמות וכל החגיגה... ויצא כרטיס שהוא אחד החביבים עלי. בין השאר השתמשתי בו בחותמת חדשה שאני מאוד אוהבת - היא של HeroArts, ונקראת Windy Tree. נכון משגעת? הטקסט הוא מסט חותמות אחר, גם של אינקדינקדו, שנקרא Humorous Birthday. מה שנחמד הוא שגיליתי שאני יכולה להשתמש בטקסטים משם גם בלי האיורים (למרות שהאיורים מצחיקים לא פחות...).
 
באותה חבילה שלחתי גם משהו קטן לבנות של י. - שלט לדלת, או משהו לתלות. לא ממש ברור אפילו לי... הביקורות בפורום אגב, היו קטלניות למדי, בטענה ש"לא מחתימים על נייר מדוגם". אני עדיין אוהבת את זה ("לא לומדת כלום, הווינטם הזאת...") וחושבת שזה שמח ומבדח, טרה לה לה לה לה...


 

ואחרון חביב - כרטיס ששלחתי לאחותי (אחת מהן... בין המנחשים נכונה יוגרלו השתיים האחרות...) - שוב אמבוסינג ושילוב של חותמות שונות יחד, אבל מה שאהבתי בעיקר הוא משחק הצבעים בעץ. זה לא שום דבר מורכב, כמובן: על החותמת מרחתי קצת מזה וקצת מזה - וקיוויתי לטוב. יצא לא רע, לא?



---
ולעניינים טכניים: דווח לי ממקורות יודעי חצי דבר, שלמרות ההצטרפות כ-follower לא מגיעים עדכונים על פוסטים חדשים, אז הוספתי אפשרות להירשם במייל. יהיה נחמד אם תנצלו אותה...
ולמי שנרדם - אשמח לדעת מה מעניין אתכם לראות כאן (חוץ מקנדי'ז ואתגרים שאתחיל להכניס בקרוב בכל מקרה). רעיונות - יתקבלו בברכה (עבודת יד, תוצרת עצמית...).
חוץ מזה, אחרי שנואשתי מקניות בטו-פיז כל מי שיש לה חנות מומלצת (עם הרבה סיילים - פחות חשוב לי שזה יהיה הקולקציה הכי חדשה מ-CHA) - שתתחיל לשפוך כאן כתובות, בלי להתבייש...

נ"ב
איזה כיף שהלחץ בעבודה ירד ויש לי זמן לקשקש כאן...




6 תגובות:

  1. איזה אוסף מרשים! בעיקר התרשמתי מהמגוון...אין שני כרטיסים דומים, אפילו לא באותו סגנון...הכי יפה בעיני הוא הכרטיס לאחותך- בהחלט אנסה גם את ההחתמה הצבעונית. אני דווקא מסכימה איתך לגבי ההחתמות על הנייר המדוגם- מאוד יפה ומתאים לילדות.נרשמתי למנוי במייל, אני אעדכן אם זה עובד...(תודה על ההתייחסות לטענותי).

    השבמחק
  2. איזה כרטיסים יפים! הכרטיס הראשון עם הסטיקלס יש מוצלח מאוד!

    השבמחק
  3. כרטיסים מקסימים!!
    אולי אפשר לצרף להגרלה גם את האחים שלי?... ;-)

    השבמחק
  4. מקסים כמן תמיד! האם בני משפחה כלולים בהגרלה?

    השבמחק
  5. מה "לא מחתימים נייר מדוגם"? ממתי ליצירתיות יש כללים?
    אני אהבתי!

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!