7.8.10

הנה הבאתי לך שטויות...

(You can find a brief version in English at the end of the Hebrew one)
כולם מביאים פרחים, ישראל גוריון מביא בוטנים, סקראפריות מביאות שטויות...
בסדנה האחרונה (שמאוד נהניתי בה  מהחברה, מהאוכל, רק לא מפרחי הבד שבשבילם בעצם נפגשנו. אבל על זה פעם אחרת) היו לי שני תירוצים לשטויות –המטבח החדש של מוריה 66 והיומולדת של doried.
כיוון שיש די הרבה תמונות, אני אחלק את זה לשני פוסטים (ואולי אדביק קצת את ההבטחה שלא מומשה לשבוע של פוסט כל יום). ואני אתחיל ממתנת היומולדת.
הרעיון היה קופסה מטופלת לכרטיסי ביקור, ורק כשנתתי אותה לdoried התברר לי שהיא בדיוק מתכוונת להזמין כרטיסים, ככה שהתזמון היה טוב.
על הקופסה, שעשויה מתכת, הדבקתי ניירות של KandCompany שהכתמתי קצת בדיו, ולמעלה הוספתי מסגרת מתכת ומדבקה עם האות D (כן, קוראים לה אילנה, בגלל זה D...). את המסגרת עטפתי בסרט סאטן כתום, ועליו הדבקתי בלינגים.
אבל מה, קופסה ריקה?!? לא יפה... אז הוספתי... כן, שטויות של סקראפריות... סרטים, תגיות ופרחים זעירים של פרימה. משהו קטן לעידוד היצירתיות. וכרטיס תואם, כמובן, קטן מספיק כדי להיכנס לקופסה.
וכמו שאפשר לראות מהתמונה הראשונה בפוסט, ארזתי הכל בסגנון של סוכריה בצלופן. מזל טוב שוב, doried, מקווה שאת נהנית מהשטויות... (-:...

Happy B-Day D!
Doried, my friend from the Northen Commune, had her birthday just a few days before we met for a flower workshop, so I thought this was an opportunity to make her a little surprise.
I altered a metal box to be used as a business card holder. I inked some K and Company papers and glued them on both sides, then on the top I added a metal rim and her monogram. I glued a satin ribbon around the bottom of the box and added some bling.
As for the inside, apart from a small Bday card I added some ribbons, tags and mini Prima flowers. I hope Doried enjoys it and I wish her a very happy birthday!

4 תגובות:

  1. מקסים!!!
    באיזה דבק משתמשים כדי להדביק על המתכת?

    השבמחק
  2. אנונימי8.8.10

    מתוקה הסוכריה שלך!
    אני פחות אוהבת את היישון מסביב, אבל זה עניין של טעם ולא מוריד כלום מהעבודה!
    קופסא -מותק!
    מתנה של שטויות סקראפיות- מוי מותק!
    כרטיס- מוי מוי מותק!
    והסוכריה- יאממי!!

    ליאור

    השבמחק
  3. איזה קופסה חמודה

    השבמחק
  4. יופי של מתנה, יצא לך בול בזמן...
    הרגת אותי עם ההסבר של D... ברור אילנה.. מה לא מובן?

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!