2.10.10

"אחרי החגים" כבר כאן

(You can find a brief version in English at the end of the Hebrew one)
 זהו, עוד יום אחד והחגי(ם)גה נגמרת. לא עוד גשרים, חצאי ימי עבודה, או תירוצים של "רק חזרתי מחופש ועוד לא התאפסתי". אפילו לעצמאית כמוני, שלא צריכה לצאת בבוקר למשרד ולא מדווחת לאף אחד מתי היא מתחילה לעבוד מאוחר, מתי היא יוצאת מוקדם ומתי היא בכלל בחופש, יש איזו תחושה שצריך לחלץ עצמות ולחזור לשגרה.
אז רגע-לפני אני מעלה כמה מכרטיסי הברכה ששלחתי לפני החגים – שניים באווירה וינטג'ית (וחדשה לגמרי עבורי) ואחד מינימליסטי ורגוע בשתי גרסאות – בטורקיז ובכתום.
את שני הכרטיסים הראשונים, שבהם השתמשתי בין השאר בדף של Webster Pages, במשטח שעם ובסרטי תחרה, עשיתי במפגש החודשי של מועדון הסקראפ החדש שמארגנת חיפושולי. מדובר בסניף הצפוני של המועדון של קרנושי, שהולך ומתרחב ושולח זרועות לכל חלקי הארץ. עכשיו גם אנחנו, בקריות, על המפה – ואנחנו נשארים
במפה, במפיות, בניירות ובקארדסטוקים...
הכרטיס השלישי, על שתי גרסאותיו, מבוסס על חותמת שקניתי לא מזמן. היא נקראת Dandelion, מגיעה
מבית היוצר של We Are Memory Keepers ומה שהכי נחמד בה הוא שהיא חותמת דו שלבית: בהתחלה מחתימים את קו המתאר של הפרח, בצבע אחד, ואחר כך את עלי הכותרת - בצבע או בגוון אחר (אפשר כמובן גם באותו צבע, אבל זה מאבד, בעיניי, את הייחוד).
אחרי שהחתמתי את קו המתאר בשחור על נייר קראפט או נייר ממוחזר בגוון בהיר, החתמתי את עלי הכותרת –
פעם בטורקיז ופעם בכתום, ובאותו גוון גם החתמתי את שולי הכרטיס. לסיום הוספתי בלינגים בגון תואם ואת הברכה בכתב ידי. זהו, ובדיוק כמו שאני אוהבת – מינימליסטי, נקי ופשוט.
שככה תהיה השנה הזו: פשוטה, נקייה, מינימליסטית (בעיקר בחדשות רעות) ואהובה. לא צריך יותר מזה, נכון? 
It's gonna be a very good year…
Rosh Hashana, the Jewish new year celebration just passed by, along with Yom Kipur (Day of Atonement) and Sukkot (Feast of Tabernacles). We are all back to normal, and I can show some of the greeting cards I made and sent in the last few weeks.
The first two cards are my first attempt at vintage style – it's not my style at all, but part of my new year's resolution is "trying new things" – so here it is. I already made another project in that style
and as soon as I can I'll upload it too, the point is I'm starting to kind of like it. OK… I said "kind of"… For these pages I used amongst other things, Webster Pages CS, cork and lace.
The other two cards are actually two versions of the same card. For this one – which is much more my style, I used We Are Memory Keepers 2-stage clear stamp, Dandelion. I stamped it once in turquoise and once in orange and added some matching bling.
It goes with the sketch challenge at Waltzing Mouse:
 Here's a close-up:

I wish you all a very happy new year!

Other Challenges:
Red, white and black at Stampin' B's
3 DP at Paper Cutz

11 תגובות:

  1. הכרטיסים מקסימים!
    הרעיון של החותמת הדו שלבית מקסים...לpapertrey ink יש חותמות עם הרעיון הזה וזה נפלא בעיניי...

    השבמחק
  2. so so simple and beautiful!

    השבמחק
  3. מושית102.10.10

    הכרטיסים מאד מיוחדים ויפים. כשמגדילים את התמונות רואים את הפרטים הקטנים והם כל כך משלימים אחד את השני. החתמה כפולה מעניינת. ז"א שהחותמת שקופה נכון?

    השבמחק
  4. כן, מושית, החותמת שקופה.
    ותודה לכן על התגובות והמחמאות.

    השבמחק
  5. מגניב!
    אני אוהבת הסברים על דרכך העבודה,פעם הבאה תביאי את החותמת לניסיון♥שכחת לציין שאת הכרטיס עם החותמת המתוחכמת אני קיבלתי:-)

    השבמחק
  6. אנונימי4.10.10

    ולמי נסע הכרטיס הכתום המקסימינימליסטי??
    ומי מתה עליו מאד והוא עדיין מפאר לה את השולחן בסלון?
    ומי רוצה לומר לך שוב תודה ענקית?

    תודה תמי מקסימה !! אני אוהבת את הכרטיס שלי ואוהבת גם את כל העבודות האחרות שלך. את עובדת נקי, בלי עומסים ובשילובי צבעים שמדברים אלי.
    נשיקות לירמיאו

    ליאור

    השבמחק
  7. Very pretty creations! Look at that wonderful lace..yummy. So glad you joined the Stampin B's this week with your wonderful card.

    השבמחק
  8. Very pretty cards! Wonderful CAS card for the WMSC - thanks for playing along :)

    השבמחק
  9. So many pretty cards! So glad you joined us for the Waltzingmouse Sketch Challenge!

    השבמחק
  10. הכרטיסים מקסימים !! בייחוד המינימליסטיים !!! מאחלת לך גם שנה מינימליסטית בבשורות רעות ועמוסה בבשורות טובות והרבה יצירה !!

    השבמחק
  11. יפים יפים! מתאים לך הוינטאג'...

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!