27.6.11

פגישת מיחזור

Moncha מדגמנת את הספר השמן שלה
אני לא יודעת לאן הוא רץ ומה מחכה לו, אבל כל פעם שאני לרגע לא מסתכלת - הזמן בורח. יש לזה כמובן השפעה בהקשרים של הבית והעבודה, אבל אני כאן בענייני סקראפבוקינג, אז אני אתייחס רק לזה. כלומר אקטר רק על זה.
קודם כל שמישהו יסביר לי איפה כולם מוצאים זמן לבלגג - גם בתקופות שיש ירידה במוזה ואני לא ממש יוצרת, אני מרגישה שאני בפיגור במה שנוגע לשליחת פוסטים ובעיקר להעלאה של תמונות של מה שכבר כן עשיתי. לפני שבוע, למשל, קלטתי, שעדיין לא העליתי תמונות של אלבום שהכנתי לאחותי לפני שנה... אחרי שקיבלתי אוקיי להעלות את התמונות בלי לטשטש פנים הבנתי שאין לי בכלל את התמונות - יש לי קובץ PDF. מה שאומר שאני צריכה לפרק אותו לפני שאני מעלה את התמונות. אז זה שוב נדחה.
ועד שהן יהיו מוכנות, הנה משהו אחר מהגנזך. הפעם כריכה לספר שמן ודף לספר שמן שהכנתי ל-Moncha. כיוון שהיא ידועה ביכולת שלה למחזר כל דבר שזז - מפקקים של בקבוקי קולה ועד סנפירים של דינוזאורים - הכנתי לה כריכה ממוחזרת מאריזת קרטון ועליה יצרתי לב מכפתורים ישנים. בדף, לעומת זאת, ברחתי לגמרי מהמיחזור והשתמשתי אך ורק בחומרים שנקנו כמו שהם - דאי קאטס, כפתורים וכמובן ניירות מעוצבים. פשוט הייתי חייבת להשאיר ל-Moncha קצת חומרי גלם.... השארתי לה, אגב, גם לצלם את הדפים, כי פשוט לא הספקתי לעשות אתזה. כמו שכבר אמרתי, הזמן בורח לי... תמונות של המתנה שהכנתי לה אני מקווה להעלות בהזדמנות (אחרי שאפגש שוב עם המתנה ואצלם אותה...).
 ככה נראית הכריכה בחלקה הפנימי:
וזה הדף - מקדימה...
...ומאחורה:
אגב, ברגעים אלה ממש הגברת חוגגת את מתנת יום ההולדת המדהימה שהיא קיבלה מחברה אחרת בקומונה, עדיLEE - תשבו טוב: סופ"ש ברומא! רומא!!! זה משהו שהייתי ממחזרת בשמחה...

6 תגובות:

  1. מיכל שובל27.6.11

    מקסים!

    השבמחק
  2. מושית1027.6.11

    זה כל כך יפה...הייתי חייבת להסתכל שוב.
    אגב, בהשראתך הכנתי לחברת מיני אלבום מהגלילים של נייר טואלט. התקבל בהתלהבות יתירה, זה כבר בתיק שלה להשווצה, למרות שהיו לי כמה תקלות שלא הצלחתי "לפתור" אותן. למשל: להחזק ניטים לחורים שבהם מושחלת הטבעת שמחברת ביניהם.
    בכל מקרה תודה על ההשראה.

    השבמחק
  3. יקירתי, את פשוט טובה במה שאת עושה! שבית אותי כמובן עם לב הכפתורים... והמצב של 'אופס כבר עברה שנה ועוד לא העליתי את זה' מוכר היטב! יופי של אלבום!

    השבמחק
  4. אנונימי27.6.11

    או, יופי שאת אומרת, יש לי סנפיר של דינוזאור שאני ל איודעת מה לעשות איתו, כבר חשבתי לזרוק.....
    וויני יקרה, עבודה מרהיבה!
    תעלי, תעלי, מחכים....
    ליאור

    השבמחק
  5. הכריכה מעלפת!!!! ולב הכפתורים מהמם!
    גם הדף לספר השמן מדהים.
    מאוד אוהבת את העבודות שלך :-)

    השבמחק
  6. אנונימי2.7.11

    צריך לראות את זה בלייב,זה פשוט מדהים.אוהבת מאוד את הדפים שלך.
    סתיו love

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!