15.8.11

כחום הקיץ

רק הלחות הגבוהה והטמפרטורות המטורפות יכולות להסביר למה בשבע בבוקר ישבתי להכין כרטיס ברכה קיצי - עונה שאני לא מחבבת, בלשון המעטה... תנו לי ארבעה חודשים של מינוס 45 מעלות בקנדה - ולא חודשיים של קיץ ישראלי מהביל... נו, אף אחד לא ייתן? טוב, אז אני עדיין כאן, יוצרת בצל המזגן.

אלא שלא רק הקיץ "אשם" בכרטיס הזה. גם עינת קסלר. או לפחות בכך שבתשע בבוקר במקום לשבת לעבוד אני גונבת עוד כמה דקות לכתוב פוסט ולהעלות תמונות. ומה הפלא? היא מציעה אתגר קיצי שבסופו הגרלה של פרס שנראה שווה במיוחד... וחוץ מזה, כבר אמרתי, אני לא אוהבת את העונה, אבל אני מתה על הצבעוניות העזה שמאפיינת אותה, וכרטיס כזה על הבוקר עושה לי מאוד שמח בעיניים. אז הנה הוא, קלין אנד סימפל:
הנה השכבות, לפי סדר: בסיס קארדסטוק לבן, עליו קארדסטוק נוסף לבן גם הוא אבל עם הטבעה בקאטל בג (וסוף סוף ניצלתי את תבניות הפלסטיק הישנות של פיסקר'ס), דוילי, עטיפה לקאפקייק (שהייתה באיזה קיט שקניתי, לא זוכרת של מי), דיי-קאט של Fancy Pants, אות של K&Company מקולקציית Citronella, חוט פלוס של Karen Foster ומדבקות אפוקסי מסדרת Citrus של DCWV.
שיהיה יום נהדר וקיץ שמח במובן הטוב של המלה (אבל לא ארוך מדי...)!
Challenges
Sketch @ Mojo Monday (21.8)



6 תגובות:

  1. אנונימי15.8.11

    תמי, "רק הלחות הגבוהה והטמפרטורות המטורפות עונה שאני לא מחבבת, בלשון המעטה... תנו לי ארבעה חודשים של מינוס 45 מעלות בקנדה - ולא חודשיים של קיץ ישראלי מהביל... ".
    כל כך מזדהה אתך. השנה הייתה לי הפריבילגיה לא להזיל אגלי זיעה.
    האמת , שהמועדים היו מכוונים מבחינתי וטוב שכך...
    הכרטיס יפה וטוב שהלחות לא "מרטיבה" את המוזה חחחח.
    ברכות...
    סוזי

    השבמחק
  2. איזה כרטיס מקסים. אהבתי את העטיפה של הקאפקייק :-)

    השבמחק
  3. אני מ-ת-ה על הצבעוניות של הכרטיס! הוא ממש מקסים! :)

    השבמחק
  4. אנונימי15.8.11

    למרות שהצבעים האלה אינם הצבעים האהובים עלי, עדיין אני חושבת שיצרת כרטיס יפהפה. קייצי ושמח!
    חיבוקים
    ליאור

    השבמחק
  5. sissch2116.8.11

    תמי,את כל כך צודקת עם העונה החמה הזו,אך
    בכל זאת יצרת כרטיס חמוד ומקסים!!

    השבמחק
  6. אהבתיייייייייי, אני מאוד מזדהה עם כל מה שכתבת על הקיץ - איכסה החום והלחות!!! אבל הכרטיס משגעעעע והצבעים משגעים - בהצלחה
    נשיקות
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!