15.5.12

פותחת דף חדש - ושמן

הצצה בתיקיית התמונות שלי גילתה כמה וכמה דפים לספרים שמנים שלא העליתי לבלוג. אז הגיע הזמן, לא?
ראשון היה הדף לאורית ב.:
וכמה תמונות נוספות:
ובאותה הזדמנות גם חגגנו לליאורה:
כן, אתם מזהים נכון - זה אותו פרח, שנוצר מתבנית BIGZ בקאטלבג. הנה כמה תקריבים:
וזה הדף שהכנתי לסיגל:
בנוסף לפרח עשיתי כאן שימוש ב...רשת תפוחי אדמה (!). זו פעם שנייה שאני משתמשת בחומר הזה, ומאוד אוהבת את המראה שמתקבל ממנו.
הנה תקריבים והצצה לצד השני של הדף:
זהו בינתיים. בפעם הבאה (בשאיפה..) אעלה תמונות של המתנות שהכנתי לבנות הנהדרות האלה.


Challenges:
Flowers and Bling @ The corrosive challenge (26.5.12)
Anything Goes @ Bunny Zoes Crafts (11.6.12)

13 תגובות:

  1. תמי הדפים משגעים!
    משהים איך מאותו חיתוך של פרח יוצאים פרחים ודפים כ"כ שונים :)
    רשת תפוחי האדמה בהחלט מוסיפה עניין ומרקם.

    השבמחק
  2. מקסימה הדרך שבה אותה תבנית יוצרת מראות כל כך שונים (ויפהפיים).
    רשת התפוחי אדמה יוצרת מראה ומרקם מעניין ביותר.

    השבמחק
  3. אוהבת! אוהבת! אוהבת! וזה שלי:-)איזה כיף לי :-)

    השבמחק
  4. תמיד יוצא לך הכי יפה שיכול להיות! ורואה זאת לראשונה פה <3 :-)

    השבמחק
  5. אנונימי16.5.12

    מקסים!!

    זהבית שקד

    השבמחק
  6. נעמי הרשטיין. פילפילון16.5.12

    תמי, יופי של צבעוניות ומקוריות. ממש חגיגה לעיניים. אוהבת את השילובים, והרשת - משילוב מדהים.

    השבמחק
  7. מושית1016.5.12

    עיצובים נפלאים, אהבתי מאד את שילוב הצבעים . הרעיון לשלב את הרשת מתפו"א - גדול! בכלל, כל רשומה חדשה שלך היא חגיגה לעיניים.

    השבמחק
  8. איך אני אוהבת את הדף שלי!!!!
    גם השאר מדהימים. ולגבי הרשת... נראה שאוסיף אותה למיחזוריות שלי.

    השבמחק
  9. דפים מקסימים!!

    השבמחק
  10. אין מצב שיהיה משהו שתעשי ואני לא אוהב!!!......... אלופת שילובי הצבעים, אלופת בחירת תבניות החיתוך וכמובן אלופה בעיצוב!! הכל ממש יפיפה, אצלי כולם במקום הראשון וכמובן שאי אפשר להתעלם מהשימוש הגאוני ברשת התפו"א - נפלא!!
    נשיקות
    שולי

    השבמחק
  11. איזה יופי! השמנמנים מקסימים. הרעיון של השימוש ברשת נפלא. מה הכנת מהתפ"א?.....

    השבמחק
  12. איזה דפים יפים, הכי אהבתי את הראשון.

    השבמחק
  13. יו, מקסים!
    מה זה דף לספר שמן?

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!