8.9.12

לארוז לך, או שאת נהנית כאן?

שתי אריזות חדשות של מוצרים מסחריים עוררו את ענייני, למרות שכאמור הן "רק" האריזות. אני בטוחה שתבינו את ההתלהבות שלי.
הראשונה היא של קפה לנדוור (שאגב, רק לאחרונה גיליתי את בית הקפה שלהם בגבעתיים ואני ממליצה עליו בחום: שירות נעים ולא מעיק – למרות שישבנו לפגישת עבודה שנמשכה כמה שעות טובות – מבחר מנות מעניין במחירים שפויים וקפה מצוין!). חובבי הקפה השחור כבר מכירים מן הסתם את השקיות הכחולות המכילות קפה טחון בניחוח נפלא, אלא שעכשיו הן מוצעות במארז סטייליסטי שכולל 3 שקיות (70 ג' כל אחת) וקופסת פח מעוצבת ויפהפייה. אני, כמו שכבר הבנתם, מתעניינת בקופסה... בשלב זה כבר יש לי אחת (גורדי השחקים של ניו יורק), אבל אין לי שום כוונה לחכות עד שהקפה ייגמר וכבר שמתי עין על שני הדגמים הנוספים בסדרה. תסתכלו בעצמכם ותגידו לי אם אפשר שלא להתלהב?
צילום: יוסי סליס
האריזה השנייה לא רק יפה, אלא גם קרובה ללבי, בזכות החומר (נייר. איך לא?) ובזכות הרוח (ידידותיות לסביבה ולקהילה). מדובר במארז שי לראש השנה של חברת "נגאיה", שנושא את השם "תשומת לב אורגנית ואקולוגית לשנה החדשה" (35 ₪). המארז מכיל דבש אורגני מתוצרת מקומית, שנארז בשקית עשויה מעיתונים ממוחזרים, המיוצרת בעבודת יד על ידי אמנים בעלי צרכים מיוחדים. תראו איזה יופי:

צילום יסמין ואריה צלמים
אז זהו - אמנם לא עבודות שלי, אבל כל כך לטעמי, שלא יכולתי שלא לשתף...ואם לא נתראה פה או שם בשבוע הקרוב - שתהיה שנה טובה באמת, כזו שגם האריזה שלה וגם התוכן יפים, נעימים ומלאים כל טוב. ובריאות, המון המון בריאות.

6 תגובות:

  1. איכשהו, בסוף גם אני אצליח להבין את ההתלהבות שלכם מכאלה דברים. כי זה מתחיל לדגדג גם אצלי בחוש האסטטי הרדום קצת..
    :-)

    השבמחק
  2. כמה אני מבינה אותך.... בכלל איכשהו קפה לנדוור מצליחים גם עם האסטטיקה גם עם השרות והאוכל הטעים , הם פתחו לי בית קפה בקומה של החנות והמשקל שלי מעיד שאני מאוד אוהבת את הרעיון.... ומי כמוני מבינה את הצורך האובססיבי בהקפה עצמית של קופסאות פח יפות. דרך אגב ראית את הקופסאו שסטימצקי השיקו לחג כאריזות לספרים ?
    נשיקות !

    השבמחק
  3. היי יקירתי,
    בהחלט שמבינה הדגדוג לחוש בקופסאות, גם לי יש סטייה כזו לפעמים.
    קפה לנדוור מוכר לי מהעבודה (בתור לקוח) ותמיד כייף לשמוע מחמאות על בית קפה כזה או אחר.
    שבוע טוב, שבוע של בשורות טובות בפרוס עלינו השנה החדשה ומקווה שנתראה.
    :-)
    מדינה

    השבמחק
  4. Now you are in trouble:-) can you buy whole beans tin and send me.?Toda, neshikot

    השבמחק
  5. שלום רב ושנה טובה!
    מאוד אוהבת את הבלוג שלך!
    יש לי שאלה- עקבתי אחריך לפינטרסט והבחנתי שיצרת לך לוח מיצירותיך- איך עשית זאת? ז"א איך את מצמידה את הלינק הזה לתמונות שאת רוצה להעלות לראשונה לפינטרסט?
    עד היום לא הצלחתי להבין את ההוראות שלהם.....
    המון תודה
    נעמי

    השבמחק
  6. אריזות הקפה באמת נהדרות...יואו מה שאפשר להכין מהן!!!
    שנה טובה וויני :)

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!