24.4.16

אביב ישראלי

כבר די מזמן לא העליתי כאן כרטיס. אתן יודעות, פשוט כזה, כמו שאני אוהבת, והנה הגיע אתגר האביב של Scrappy Hands, ואתו לבלב לו כרטיס פשוט מאוד, נקי מאוד, אהוב מאוד (עלי! עלי! זה לא מחייב אתכן...).
וזו לא הסיבה היחידה שבגללה אני אוהבת אותו. גם החלקים שמרכיבים אותו משמחים אותי מאוד, והם נותנים לי הזדמנות להחמיא לכמה דמויות בולטות מעולם הסקראפ הישראלי.
אז מה היה לנו כאן?
כרטיסייה אחת מתוך סדרה יפהפייה שעיצבה נגה ברזילי-מלמד המוכשרות, הלא היא גברת פם. אם לא ביקרתן אף פעם בבלוג שלה, תעמדו 5 דקות בפינה - ואחר כך תגשו לשם במהירות. אתן עוד תודו לי על זה... את הכרטיסים יצרה נגה בשיתוף עם רעות, מי שעומדת בגאון מאחורי רעותא - אחת מחנויות הסקראפ הישראליות שהולכות ומבססות את מעמדן בזכות שירות מעולה, מגוון עשיר, מחירים שפויים ומבצעים ממש ממש שווים - עכשיו, למשל, לכבוד יום ההולדת שלה, מציעה רעות 35% הנחה על כל המוצרים בחנות (למעט מבצעים)! ואת הכרטיס ששימש לכרטיס הנוכחי היא שלחה (יחד עם כל הסדרה ) חינם אין כסף לכל מי שביקשה (עד גמר המלאי). תעקבו אחרי דף הפייסבוק שלה - ותגלו שם אוצרות אמיתיים!
כזכור (זה היה לפני 10 שורות בערך, אל תגידו לי ששכחתן...), הזכרתי כמה סקראפריות ישראליות. אז השלישית היא יעל אלקיים מהבית של יעלי - עוד מוכשרת-אלופת-עולם, שידועה בעיקר בזכות הבבושקות שלה - מעיסת נייר ומחומר, עומדות על המדף או צמודות למקרר, ולאחרונה גם כאלה שנדבקות לבלוקים אקריליים, כלומר חותמות שקופות. בין שלל החותמות המקסימות שעיצבה יעל יש סט נהדר, סופר שימושי למי שמרבה להכין כרטיסי ברכה. הוא עונה לשם הפשוט "יעלי ברכות", ונמכר בין השאר במסטיקים (עוד חנות סקראפ ישראלית שחביבה עלי במיוחד). אני אוהבת אותו גם בגלל עיצוב האותיות, בגלל בחירת הברכות השימושיות כל כך וגם בגלל שכל הברכות בו מעוצבות בקו זהה, מה שהופך אותן למאוד שימושיות כשרוצים להכין מתנה סט כרטיסי ברכה. אז תודה, יעל, על העיצוב הנפלא שלך!
לסיום, אם בא לכן ליצור כרטיס אביבי ולהשתתף באתגר שלנו ב-Scrappy Hands, אתן מוזמנות לקבל השראה אצל חברותיי האביביות:
זהבית
צביה
שולי
אסנת
נעמה
מאיה
ואם עוד לא הבנתן, אני מאחלת לכן אביב שמח!

10 תגובות:

  1. הכרטיס הזה כל כך נקי, כל כך יפה, כל כך עדין ...... ואני כל כך אוהבת אותו... ואותך!!! הפרגון, הכתיבה והכוונה שבכתיבה שלך גורמת לי לקנאה ענקית שאני לא יודעת לכתוב כמוך, חושבת על הכל, מתייחסת לכולם - תענוג!!!
    אחד מהבלוגים האהובים עליי ביותר EVER!!!!
    חיבוקים ונשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, שולינקה... איך את תמיד יודעת מה להגיד... ואזיה לב ענק יש לך! אין עלייך בעולם, יקרה שלי <3 <3 <3

      מחק
  2. חד וחלק, איגרת הכי נקייה ומינימלסטית שמייצגת נפלא את האביב.
    והפוסט - כולו מלא תודה ופירגון.
    אין עליך תמי,
    פשוט תודה.

    השבמחק
  3. תמי את מקסימה.. הפרגון שלך - הלוואי שהייתי יודעת איך עושים את זה. והאיגרת? טוב, את בטח כבר מכירה את הטעם שלי - בול לטעמי ! :) חג שמח יקירה..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מיכל. כאילו שלך חסר... ;)

      מחק
  4. הפשטות שבכרטיס הופכת אותו לכל כך מיוחד. בדיוק לטעמי.
    מסכימה עם כל מילה שכתבת ומצטרפת לפרגון.
    חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, ענת. נעים לקרוא את מה שכתבת :)

      מחק
  5. מושית1026.4.16

    הכי עדין שאפשר. יש לי משהו דומה, שבתי עצבה לחתונתה..

    השבמחק
    תשובות
    1. חבל שאין לך בלוג - הייתי שמחה לראותאת מה שבתך הכינה. בכל מקרה תודה, שמחה שהכרטיס מצא חן בעינייך.

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!