3.9.17

תודה, באמת תודה

נעלמתי לחודש מהבלוג, אבל זה רק בגלל שהיו מלא עניינים מחוצה לו, ובגלל שקיץ וחם, ובגלל ובגלל ובגלל...
אז אני חוזרת עם עוד רשומה קצרה ועוד כרטיס שבשבת והבטחה להעלות הדרכה בימים הקרובים. בא לכן?
בינתיים, הנה הכרטיס:
הדבר היפה הזה מורכב מדפים של Lemon Craft מקולקציית Just Love Me Basic ומהכפתורים המשגעים של Fabrika Decoru - את כולם תמצאו בחנות של לימורוש (שהתמלאה בימים האחרונים בסחורה חדשה ושווה במיוחד!). את האותיות קניתי יד שנייה,ואני לא בטוחה של מי הן. אולי "תוצרת הארץ"? אשמח אם מי שמזהה - תעדכן אותי.
לכל זה הוספתי בסיס קראפט וקארדסטוק ורוד חלק, ואת התוצאה, כמו שכבר אפשר להבין, אני מאוד אוהבת. מה אתן אומרות?

6 תגובות:

  1. כרטיס מקסים ועדין!

    השבמחק
  2. שולמית3.9.17

    כרטיס מאוד יפה, אוהבת איך שהריבועים משתרגים זה בתוך זה ��

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, גם אני אוהבת את זה!

      מחק
  3. כרטיס מקסים כרגיל.. וגם בחירת הדפים יפה מאוד..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מיכל, שמחה לשמוע שאהבת :)

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!