25.1.20

עבודות מהבוידעם #238

לא יודעת אם זה סוף השנה, או אווירת החורף המכנסת, אבל אני מעבירה חלק מהזמן בהצצה לבוידעם הווירטואלי שלי, ולעבודות שהכנתי בכל מיני הזדמנויות - ואיכשהו אף פעם לא העליתי לכאן. ולמה לא לעשות את זה עכשיו בעצם? בעיקר את אלה שנהניתי להכין, נהניתי לתת ואני אוהבת את התוצאה שלהן גם ממרחק הזמן?
אז הנה אחת כזו - מיני אלבום שהכנתי לחברתי שולמית (הלא היא שלולית המוכשרת).
שולמית ומשפחתה מרבים לצאת לחיק הטבע ובדף שלה היא חולקת לא מעט תמונות מהבילויים האלה, שבהן מככבות - כן, הבנתן, משפחתה וחיות אחרות - מחתוליו רחוב ועד חלזונות שדב, מאיגואנות ועד... (השלימו את החסר). אז זו הייתה ההשראה למיני הזה, שבו מככבים דפי נייר (ולא קרדסטוק), מדבקות אפוקסי ומדבקות בד לצד אותיות וכיתובים בעברית של "תוצרת הארץ" הנפלא, מותג שאני לא בטוחה שאפשר עדיין למצוא - וחבל אם לא.
ואחרי שיש לכן קצת רקע, הגיע הזמן גם לתמונות:
האלבום, שעיצוב בקו נקי ומינימליסטי למדי, כולל כמה אלמנטים שמאפשרים להכניס אליו די הרבה תמונות - פלאפ עם קשירה, כיס, ודפי דפדוף. 
את הגב הכנתי משאריות של הדפים ששימשו לפנים האלבום. זה משהו שאני אוהבת לעשות גם כדי לנצל עד תום את חומרי הגלם וגם כי בעיניי זה "סוגר" ומאחד את הכל:
ולסיום, שולחן הקפה שלידו ישבתי עם שולמית (מזמן, מדי מזמן...), כשנתתי לה את האלבום. כן, אני יודעת, האריזה לא מתאימה בכלום לתוכן. אבל הנייר יפה וידעתי ששולמית תיהנה ממנו (אולי יותר אפילו... 😉):
זהו, הולכת לנבור עוד קצת.
ואם נברתן ומצאתן משהו מעניין בבודיעם שלכן - ספרו לי על זה!

6 תגובות:

  1. אלבום מקסים מתנה נפלאה
    כייף למי שקיבלה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זהבית. לשמחתי, שולמית אכן אהבה את זה.

      מחק
  2. תשובות
    1. תודה, מותק! איזה כיף שאת חושבת ככה :)

      מחק
  3. וואו! איזה אלבום יפה.. לכדו את עיני התנין התפור (איך? איך זה?) והכריכה מהשאריות - משהו שאני בטוח הולכת לאמץ! תודה! תמשיכי למצוא דברים יפים..

    השבמחק
    תשובות
    1. התנין ושאר החיות הן מדבקות בד שקניתי לפני המון שנים. אחפש אם יש לי עדיין איזו שארית ואראה אם יש אריזה עם פרטים. לגבי הכריכה, כן אני עושה אה זה בכל מיני דרכים - לפעמים אורגת פסי שארית, לפעמים מפנצ'צ'ת - זה קל, זה מנצל שאריות וזה נותן איזה פיניש נחמד. והכי חשוב - תודה מיכל. את המגיבה הכי נאמנה שלי! :) <3

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!