4.1.20

כרטיס שהוא קישוט? מעכשיו אמרו: כרטישוט!

כל שנה, החל מחודש יולי, מתחילים לראות בבלוגים הזרים כרטיסי ברכה לחג המולד. מאות קולקציות חדשות מציפות את חנויות הסקראפ החביבות עלי ואלפי פריטים מבקשים - מה מבקשים? מתחננים! - שאוסיף אותם לעגלות הקנייה שלי. ואני?!? גורנישט. אלה בערך הפריטים היחידים שממש אין לי תירוץ לקנות אותם - וזה עצוב, כל כך עצוב... לחשוב שיש מאות תבניות חיתוך שיישארו מושחזות כי אין לי בשבילן שימוש, אלפי דפים מדוגמים שיישארו שלמים ומושלמים כי אין לי מה לעשות אתם, ומיליוני מדבקות שיישארו מיותמות רק כי אני לא קניתי אותן... אמרתי שזה עצוב, נכון?!?
אז השנה נקמתי! הא! לא היה לי תירוץ אחד - היו שניים! - להכין כרטיסי ברכה לחג המולד. ואכן ניצלתי את התירוצים האלה עד תום והכנתי שני כרטיסים שלמים! ואפילו כמה תגיות! כן, כן, כריסמס קיים טו טאון - ואני נהניתי מכל רגע!
וכדי למצות את העניין עד תום, אני אחלק את החגיגות לשלושה פוסטים... ככה, שתהיה לי הרגשה שסנטה ביקר השנה גם אצלי. מה יש? לי לא מגיע? לא הייתי ילדה מספיק טובה? הייתי, תאמינו לי הייתי.

הכרטישוט של מיס ג'ני

הפוסט הראשון מוקדש ל-Jenny Dix, יוצרת סופר מוכשרת מאוסטרליה הרחוקה, שנבחרה להיות בת הזוג שלי בהחלפה שארגנו Sharon Schlezinger Bayer ו-Kelly Neis
אחרי שעברתי שוב ושוב על העבודות של מיס ג'ני, והתמוגגתי מהצבעוניות, הבנתי שאין לי שום סיכוי להכין משהו צבעוני כל כך - ולעמוד בציפיות שלה. ניסיתי גם לחשוב איך להכין כרטיס שהוא קצת יותר מכרטיס, אבל עדיין להישאר בתחום ההגדרה של ההחלפה -  כרטיס ברכה לחורף/חג המולד/חנוכה ושות'. והנה, נזכרתי בכרטיס שראיתי כבר מזמן, וחיפשתי הזדמנות לנסות להכין כמוהו - כרטיס שהוא קישוט, כלומר כרטישוט! (בינינו, זו מתנת חג המולד שלי לעולם - המילה כרטישוט...).
בחרתי בצבעים רגועים מאוד - זהב, קרם, שמנת וגוונים טבעיים תואמים אחרים - ככה שאם מיס ג'ני תרצה לתלות את הכרטישוט על העץ שלה הוא לא יתנגש בצבעוניות שתבחר. שדרגתי את הגרסה המקורית עם מגנט בבסיס הכרטישוט, ככה שגם אם הוא תלוי גבוה, קשקושי כתב היד שלי בחלקו התחתון לא יקלקלו את החגיגה, ויוסתרו בכנף מקופלת ומעוטרת.

כן, מה שאתן רואות הוא כרטיס שבתוכו יש פתק לבן, בניסיון להסתיר את הברכה שכתבתי לג'ני ומשפחתה. תתעלמו באלגנטיות...
עכשיו, אחרי שהראיתי את הכרטישוט המקופל מלמעלה ומלמטה, הגיע הזמן לראות אותו במלוא תפארתו (טוב, הגזמתי קצת... תתחשבו, זה כרטיס כריסמס ראשון שלי...):



























מי שתסתכל טוב, תראה שבשורת הריבועים האמצעית הדבקתי חיתוכים של מילות ברכה (Joy, Love) ובאחרים חיתוכים של פתיתי שלג. מאוחר מדי נפל לי האסימון שבאוסטרליה בכלל קיץ עכשיו, וקצת התבאסתי, אבל בסוף שכנעתי את עצמי שמיס ג'ני תסלח לי, באווירת החג 😍
מבחינת חומרי גלם, אין לי בשורות גדולות - על הדפים לא מופיע שם החברה או הקולקציה, והאריזה כבר מזמן איננה. השתמשתי כמובן בדיו דיסטרס של Ranger ליישון הקצוות, ובשלושה חותכנים: Love ופתית שלג גדול של Sizzix (שאזלו מהשוק כבר מזמן) ואת המילה Joy חתכתי מתוך תבנית חיתוך של המילה Enjoy (אלתורים, אלתורים...) של Simon Says Stamp. פתית נוסף, הקטן יותר, לא מוצאים עד היום, כמו שהגששים אומרים... אעדכן כשאזכר.
הכרטיס הזה עשה את דרכו במשך כמעט שלושה שבועות עד אוסטרליה, למרות שאמור היה להגיע תוך 7 ימי עסקים. מנפלאות דואר Eco. באותו שבוע שבו הוא הגיע למיס ג'ני - ובתזמון מושלם - קיבלתי ממנה החלפה משגעת, שכללה כרטיס יפהפה וממתקים made in Australia. ממש מתנה לחג! זו הזדמנות להגיד לה שוב תודה מכל הלב ולאחל לה שנה נהדרת!
כמובטח, זה פוסט ראשון מתוך שלושה. חכו שתראו את הכרטיס הנוסף שהכנתי ואת התגיות. ואל דאגה: ליתר ביטחון ניצלתי את המכירות של אחרי החג, וכבר הזמנתי חותמות ומדבקות לשנה הבאה, אולי יהיו לי עוד תירוצים, לכו תדעו...

6 תגובות:

  1. וואו, איפה להתחיל?
    הכרטיס משגע!! המילה החדשה לגמרי מתנה לעולם :)
    וכל זמן שלא השתמשת בצלב מעצבן, סולחים לך על ההקשר לחג הגויי הזה... טפו... :)
    לפני שנים הייתי בלונדון בתקופת החג, לא עמדתי בפיתוי וקניתי מלא דפים וקישוטים ברוח החג, עד היום הם עומדים מיותמים... :(
    חייבת עוד פעם לסיום:
    הכרטישוט הזה פשוט שוס!!
    יבורכו הידיים!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, מירי, תודה! איזו תגובה משמחת! ואויל עכשיו יהיה לך חשק להשתמש בדפים ההם? מה את אומרת?

      מחק
  2. כרטיס משגע!! ראיתי אותו כבר כמה פעמים ברשת, ועד שלא ראיתי את שלך - לא הבנתי את הפוטנציאל הטמון בו.. אלופה! הוא מהמם..

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעתי! ידעתי שלא תאכזבי! איזה אלופה את שאת מגיבה ומפרגנת בכל פעם, מיכלי. תודה! זה באמת משמח אותי! (ואני בטוחה שתעשי קסמים עם הכרטיס הזה!)

      מחק
  3. כרטיס מקסים
    הכנתי כחלק מפרוייקט אחר

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? אני אחפש לראות אם העלית תמונה. ו.. תודה!

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!