20.1.20

נבחרת המעודדות (שוב) בפעולה

כל כך כיף להיות חלק מקבוצה שעושה טוב למישהו - גם אם אין לקבוצה הזו שם.
הכרטיס הזה נשלח במסגרת התארגנות נוספת שיזמה שרון שלעזינגר באיער, מי שעומדת גם מאחורי פרויקט כרטיס הברכה "יוצרות מברכות עם שרון" (שעוד ידובר בו לא אחת בבלוג הזה). הפעם הרעיון היה לשמח אשה אחת, לחזק ולעודד אותה, ברגעים שבהם מצבה הבריאותי אינו במיטבו.
זהו עוד כרטיס שנוצר משאריות, לפי הדרכה שהעלתה פעם יעל המוכשרת מהבלוג  "קונדסונים קטנים ועוד..." בשילוב עם חיתוך מתבנית עלומה (זה מה שקורה כזורקים אריזות...).
מי שקוראת את הבלוג שלי יודעת, שאני מתה על כרטיסי שאריות, וההדרכה הזו של יעל היא דרך נהדרת לנצל אותן. מאז שיעל העלתה אותה הכנתי המונים כאלה, ואני מניחה שבמשך הזמן תראו פה עוד גרסאות של הכרטיס הזה.
בינתיים נותר לי לאחל לל. רפואה שלמה ולקוות ש"מתקפת הכרטיסים" שנחתה עליה אכן עודדה אותה ושיפרה את הרגשתה.

4 תגובות:

  1. כרטיס לגמרי מקסים תמי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יעל, בזכותך, את יודעת <3

      מחק
  2. כרטיס יפהפה.. רק בריאות לכולם!

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!