11.1.20

חג שמח, סנטה!

אז כמו שסיפרתי בפוסט הקודם, מצאתי שני "תירוצים" להכין כרטיס לחג המולד - ומיציתי אותם עד תום.
את הסקיצה של הכרטיס השני ראיתי ממש מזמן פה, ואפילו שמרתי בפינטרט שלי, אבל לא תיארתי לעצמי כמה כיף יהיה להכין אותו - וכמה אוהב את התוצאה.
כמו שאפשר לראות, הוא מאוד נקי וסופר פשוט והוא מאפשר לנצל שאריות ממש קטנות של דפים, ועדיין התוצאה נהדרת! (כן... אמרתי את זה...). מה שעוד טוב בו, זה שמאוד קל לשנות את הסגנון שלו על ידי שינויים בצבעוניות, שימוש באפקטים של יישון וכו'.
שני פרטים ששווים התייחסות: דף הרקע של Simon Says Stamps, שמגיע עם דוגמת העץ המוטבעת בו (אפשר כמובן להכין לבד עם תבנית מתאימה) - הא עבה, האיכות מצוינת וההטבעה עמוקה וברורה. 
הפרט השני הוא קישוט הצ'יפבורד  שנראה כמו עץ - אני חושבת שהוא הגיע כמתנה בכלל, אבל בכל מקרה את הקישוטים האלה קניתי בזמנו באתר הפולני 13 Arts - יש שם מבחר עצום, המחירים מצוינים והמשלוח זול.
את הכרטיס הריבועי שלחתי במעטפה שעיטרתי במדבקות כריסמס ממגזין גרמני שאמא שלי מנויה עליו. אחת לחודש מצורף אליו דף מדבקות, כל פעם בנושא אחר ובסגנון אחר. המדבקות לא מתאימות לאלבום, כי הן לא נטולות חומציות, ובדרך כלל גם הסגנון ילדותי ו"מתוק", שפחות מדבר אלי, אבל עכשיו הייתה לי הזדמנות לנצל דפי מדבקות מארבע שנים בערך - חבל רק שהכנתי את המעטפה לפני הכרטיס, ככה שאין שום קשר ביניהם למעט אווירת החג, ועדיין , נהניתי מהתהליך, שהחזיר אותי לילדות, ונהניתי לנצל כמות עצומה כזו של מדבקות. 
מה שכן, בעקבות שני הכרטיסים האלה התלהבתי והזמנתי מלאי של חומרי יצירה בנושא חג המולד, שיהיו לי לשנים הבאות... אני רק צריכה למצוא למי עוד לשלוח כרטיסים. אם יש לכן רעיונות - אתן מוזמנות להציע אותם...

3 תגובות:

  1. נהדר תמי! הכרטיס יפה מאוד.. אבל המעטפה שבתה את ליבי!!

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!