15.1.10

בזכות המונוטוניות

אני יודעת, זה נורא אופנתי לדבר על גיוון, שילוב, אפילו ערבוב, אבל מה לעשות שב-Lucy's Cards הכריזו על אתגר שכל עניינו מונוכרומטיות? הייתי מוכרחה הרי למצוא כותרת רלוונטית, שגם תמשוך קצת תשומת לב, לא? בכל מקרה, שמחתי על העניין כי זה השתלב לי טוב עם נושא אחר, זה של caardwarks, שאתגר עם הסקיצה הזו:

עכשיו תגידו לי "אתגר? מה כל כך אתגר אותך?" ואני מבטיחה לא לתת לכם לחכות יותר מדי עם התשובה. הנה היא באה: תגידו לי, מה זה הפסים האלה במרווחים לא ברורים??? ברגע הראשון חשבתי שזה נראה כמו גזרה לווילון, ושהפסים הם המקומות שבהם יהיו הכיווצים למשיכת הווילון למעלה... אחר כך החלטתי שאני צריכה לפצח את זה. אני מודה, שהצצה קצרה במתמודדות האחרות באתגר הוכיחה לי שחוץ ממני אף אחד כנראה לא  חשב שזו סקיצה מוזרה, ושיש שם עבודות שכמעט שכנעו אותי ללכת לתלות וילונות - אבל בכל זאת אני פה. וגם הכרטיס. ואם הצילום נראה לכם פחות מוצלח מהרגיל, זה כי הוא לא רגיל. למעשה הוא לא צילום, הוא סריקה. ככה זה בחיים, מתפשרים.
רק שלפני שאני מראה לכם אותו - הנה עוד אתגר, שבדיעבד גיליתי שגם לו הכרטיס מתאים. הפעם הוא של UDI או במלים אחרות Utah Divas International וזהו אתגר השראה שעניינו הנוף מחלון ביתה של עורכת האתגר:


עכשיו תשאלו אותי מה הקשר בין התמונה שתיכף תראו לכרטיס? גם לזה יש לי תשובה: קודם כל הצבעוניות. שנית, אולי ביוטה מה שרואים מהחלון זה שלג, אצלי זה ים (טוב, לא ממש מהחלון, אבל אם הולכים איזה 800 מטר מגיעים לחוף. זה קרוב מספיק...), ודבר שלישי - וזה כבר ממש סימן מהשמיים / הארה קוסמית / משהו אחר עם עשבי מרפא וקסמי וודו - אם תהפכו את התמונה, תראו שיש ממש דמיון! (ואם תנגנו תקליטים של הביטלס אחורה תגלו שיש לכם פטפון...).
בקיצור, הנה הכרטיס שהתאים לי לשלושה אתגרים (מדהים אותי, אגב, לראות אנשים שמצליחים לצלוף בכרטיס אחד ל-12 ו-14 אתגרים, אבל זה בסדר גם לשם אני אגיע מתישהו):


דף הרקע הוא של Adironit ונקרא snowballs, נדמה לי. עליו הדבקתי דף של K&Company מתוך קולקציית Citronalla - קניית הנייר הכי מוצלחת שלי בזמן האחרון. הפד הזה, שמכיל 48 דפי קארדסטוק עם נצנצים וציפויי לקה, פשוט הורס! הדף שהשתמשתי בו הפעם הוא אחד הרגועים בפד, שכולל שילובים משגעים של צהוב-כתום-ורוד-ירוק לימון ותכלת. אני פשוט מאוהבת בו!
בנוסף השתמשתי בסטיקלס דיסטרס להדגשת המעבר בין שני סוגי הניירות, במחורר רגיל ניקבתי עיגולים וקשקשתי עליהם בטוש (כחול, לפי צו המונוכרומטיות) והוספתי גם כמה ברווזים לקינוח. האמת היא שלפי טורי הבלונים הייתי צריכה כמה צוללנים, אבל זה כבר שייך לסרט אחר.
טוב, אני הולכת לראות אם יש לי עוד משהו להעלות לאחד האתגרים. אם כן, נתראה אחר כך. אם לא, נתראה יותר מאוחר. מה שיבוא קודם.

2 תגובות:

  1. אין עלייך...
    מתה על ההומור השנון שלך!

    השבמחק
  2. Great take on the challenge! I like how you came up with the water. :)

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!