10.2.10

כמעט שכחתי...

כן, כן, אני יודעת שכבר העליתי היום פוסט וגם אתמול אחד... אלא שפתאום נזכרתי, שלא העליתי את הדף הזה, שהשתתף בהכתבה של טשופילה, שביקשה לעצב דף עם צבע אחד דומיננטי.
כמו שכתבתי לענת, התמונות האלה שוכבות בצד יותר מארבעים שנה. לפחות קרוב ל-30 עברו מאז שפגשתי את הילדה שאני מצולמת איתה, אבל פעם היינו חברות טובות, וחשבתי שאם התמונות משמרות את הרגע הזה – כדאי שגם הכותרת תעשה את זה.

הדף מבוסס על קארדסטוק ורוד פשוט. אחרי שהדף כבר כמעט היה גמור הבנתי שהלכתי קצת רחוק מדי עם ההנחיה של ענת לגבי צבע אחד, אז קרעתי אותו קצת והוספתי מאחור קארדסטוק שחור. בנוסף עשיתי לתמונות מאטינג ירוק, צבע שמופיע גם בלב (Celebrate by FancyPants) ושהוספתי עוד נגיעה שלו עם בראד אחד ירוק בפרחים. שלושה מהם עשויים משכבות של פינצ`וצ`ים וקצת החתמות מסביב, שניים הם שארית ממדבקות ישנות ושניים הם כפתורים (זהים לזה שמודבק גם על הלב, כדי לחזק את המראה השלם של הדף). הוספתי גם פינה בוורוד, סרט משובץ (שעליו יצרתי את התאריך על גבי שארית של הקארדסטוק שקרעתי). הפונט המשובץ הוא של מיס אליזבת, והשחור של American Craft.   
בסה"כ השתדלתי לשמור על גווני ורוד מאותה משפחה (בשלב מסוים היה כאן גם משהו בסגול מבריק, אבל זה היה הרבה יותר מדי...), לאזן עם שחור ולתת קצת קונטרה עם נקודות בירוק והחתמות מסביב בגון כהה יותר של צבע הרקע. התמונות בשחור לבן אפשרו לי לבחור כל שילוב צבעים, והבחירה בוורוד נראתה לי טבעית בגלל הנושא: ילדות קטנות זה כל כך ורוד...
זהו. אני חושבת ששני פוסטים ליום אחד זה מספיק. אתם יכולים להמשיך בענייניכם, ואני מבטיחה לא להטריד אתכם יותר היום (אבל רק היום).

תגובה 1:

  1. אנונימי10.2.10

    i love this page, the flowers are amaing and i knew who was the girl.. mika

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!