25.8.10

סיבה למסיבה

עירית שלום היא אחת הסקראפריות הכי ידועות בארץ - ומהבודדות שעושות חיל גם בחו"ל. קשה למצוא אתגר רציני שהיא לא משתתפת בו, וקל מאוד לראות אותה זוכה בפרס ועוד פרס... ואני מוכרחה להודות: כל פעם אחרי שאני חוזרת לצבעים הרגילים שלי (אחרי שנעשיתי לכמה דקות ירוקה מקנאה), אני מרגישה סוג של גאווה על ההישגים שלה. משמח אותי לדעת שאנשים יכולים להיתקל בישראלים לא רק בהקשרים של פוליטיקה וסכסוכים, אלא דווקא בהקשר של אומנות ויצירה.
אז כדרכה, גם כשהיא מציעה בלוג קנדי - היא עושה את זה בגדול.

תקפצו אליה לבלוג ותוכלו למצוא שלוש דרכים לזכות באוצר הזה.
הייתי מאחלת לכם בהצלחה, אבל תסלחו לי.... אני באמת רוצה את זה לעצמי (-:
How Sweet It Is...
Irit Shalom, one of Israe's leading scrappers, has decided to offer her readers all over the world a blog candy. I'm happy to publicize it, not only because she's such a talented artist who keeps winning prizes, but because I think her contribution to our country's image is wonderful. She shows that Israel is not all about politics, war and conflict, and that there's a whole world of art and creativity awaiting those who what to see it here.
So go ahead and take a look at her blog, where you'll find 3 ways to get a chance to win this candy (though I'd rather win it myself... (-:... )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!