18.11.11

מרגישים בבית

מפגש ראשון שלי בקומונת "בית מקום קטן ליצירה" (תודה לזהבית על התיקון...). היה כיף אמיתי, היה טעים להפליא והיה סיום נהדר ליום כיף מקסים עם עדי, שרה, אורנה ואורחות מתחלפות (חדווה, אסתי ונחמה - שמחתי להכיר!). כיוון שלא בא לי לכתוב היום, אני רק אגיד שאורנה הציעה לחכות לנו בתחנת הרכבת בתל אביב כבר בבוקר, טיילנו בדרום העיר, קנינו, קשקשנו ואכלנו בלי הפסקה (כמעט...), משם המשכנו למנוחה (חיונית!) אצלה בבית ובערב קינחנו במפגש קומונה אצל ענת במושב. אורנה הגדילה לעשות וגם לקחה אותנו בלילה לתחנת הרכבת - אירוח שאין כמותו! תודה, יקירתי, היה כיף, כיף, כיף!
אז מה הכנתי למפגש, שבו לא היכרתי כמעט אף אחת?
משהו קטן לאורנה - לב דו-צדדי עם כמה מלות השראה וכרטיס תודה:

 והנה קצת תקריבים:
לענת, שאירחה אותנו בלבביות בבית המקסים שלה, הכנתי קופסה בסגנון וינטג', כי זה מה שהבנתי מהבלוג שלה שהיא אוהבת, והוספתי כמה פרחים (תוצרת בית!) וכרטיס כמובן:
והנה תקריבים:
אחרונה אחרונה חביבה היא ההחלפה שניתנה לזהבית, בעקבות ההגרלה שעשינו (לי היה העונג לזכות בהחלפה שהכינה מיכל . קופסה יפהפייה עם כרטיסים מעוצבים לכל מטרה. תודה, מיכל!).
במסגרת ההחלפה הכנתי שובך דו-ממדי, כזה שניתלה כתמונה, וצירפתי כמובן כרטיס תואם:
והנה תקריבים:
וברוח הפוסט התמציתי נשאר לסכם: חזרנו עייפים אך מורצים מאוד!
Challenges:
Lace and Pearls @ Charisma Cards (23.11.11)
Pearks, Flowers Ribbon (Bingo!) @ Craft Your days Away (24.11.11)

21 תגובות:

  1. מתנות נהדרות לערב נהדר.

    השבמחק
  2. can't write in Hebrew, don't know why.
    Anyway - I love it all but the birdhouse is my favorite! Gorgeous!

    השבמחק
  3. המתנות נהדרות והיה יום
    ממצה, חווייתי וכיפי
    עם טעם של עוד בפה....
    ♥♥♥

    השבמחק
  4. בתיה (סימפטיה)18.11.11

    עבודות מקסימות
    ובפעם הבאה אני אתכן ♥
    לטייל לבזבז ולאכול מתאים לי פיקס.
    שבתשלום

    השבמחק
  5. אורנה19.11.11

    יופי של מתנות אהבתי את הפוסט .
    מחכה שנחזור על יום דומה.

    השבמחק
  6. כמה יופי בפוסט אחד...מתנות יפייפיות ורעיונות מיוחדים ומקסימים!

    השבמחק
  7. יצירות מקסימות ליום מושלם שכזה! ;-)
    שוב...אין עלייך!

    השבמחק
  8. === ברלה ===19.11.11

    מקסים, והשובך..... סוף.

    ממה הוא עשוי ?

    אני זוכרת שהיה גם שובך תלת מימד, זכור לך מי הכינה? רוצה להכין גם.

    השבמחק
  9. אנונימי19.11.11

    את כל כך , כל כך, מותק.
    והדברים שהכנת נהדרים אחד אחד.
    השובך משגע דוקא מפני שהוא דו מימדי!
    ובאמת, תביאו אתכם בפעם הבאה גם את הסימפטיה.
    הייתי מאושרת כשראיתי שהגעתן מהצפון, ואפילו מהצפון הרחוק.
    אליך אני כבר מתגעגעת
    מיאו.

    השבמחק
  10. ברלה, בקרוב (מאוד!) תהיה סדנה להכנת השובך התלת ממדי (כן, זה אני הכנתי אותו והדרכתי את הבנות בקומונה הצפונית), ואשמח לעדכן אותך אם רק אדע מי מסתתרת מאחורי הכינוי ברלה... אנא צרי אתי קשר במייל או במסר. תודה!
    נ"ב - השובך שמופיע כאן עשוי מקרטון גלי וחומרי סקראפ.

    השבמחק
  11. והנה עוד פוסט משובח עם תוצרים משובחים מבית תמי אחחחח... איזה יופי הלב להשראה, הכרטיס, הקופסא המדהימה לענתיס המקסימה , הכל הכל הכל מדהים והשובך - תאמיני לי זהבית זכית בגדול!!!!
    כן יירבו כאלו פוסטים
    נשיקות וחיבוקים
    שולי

    השבמחק
  12. איזה כיף של מתנות.... השובך הורס, הכל מקסים , שמחה שעשית חיים, כיף למקבלות !!!

    השבמחק
  13. מתנות מהמות!!!
    הקופסא משגעת! אני מאוד אוהבת את הסגנון הוינטאג'י.
    השובך יפהפה! מאוד עדין ורומנטי.

    השבמחק
  14. הכל פשוט משגע!!!

    ואיזה כייף לי השובך הזה שנמצא על הקיר בשולחן היצירה שלי
    מול עיניי שאני יוצרת
    תודה על הכל
    תודה שהגעתן

    ולקומונה קוראים "מקום קטן ליצירה"
    ואני שמחה לשמוע שהוא כמו בית.

    שיהיה לך המשך שבוע מקסים
    ומחכה למפגש הבא!!

    זהבית שקד

    השבמחק
  15. את ממש אשת השובכים! הכל משגע. אני לאחרונה עטפתי קוסה בצורת לב וחרקתי איתה שיניים. התקשיתי ממש. איכשהו אצלך הכל נראה כ"כ מושלם... :-)

    השבמחק
  16. אופס, זהבית... איזו טעות... אבל לפחות החמאתי ולא פגעתי, אני מקווה!
    ולצרויה - העיטוף קל אם עובדים מסביב ולא מלמטה למעלה או הפוך. תנסי שוב ותראי שייצא לך מקסים!

    השבמחק
  17. תמי, תמי,
    כמה שאני אוהבת את העבודות שלך!?! את כ"כ מדוייקת, מיוחדת, ומקדישה מחשבה להתאמתן לנשוא ההחלפה ובעיקר לגימור... עד בפרט האחרון.
    כל לחי
    נעמה

    השבמחק
  18. מושית1020.11.11

    עבודות מקסימות, אוהבת את הצבעוניות שבהן.

    השבמחק
  19. Gorgeous creations sweetie.Thank you for joining us at CYDA this time and good luck.

    Hugs
    Cathy
    xxxx

    השבמחק
  20. אנונימי22.11.11

    Fab,such lush colours!

    Thanks for joining us at Charisma Cardz,best of luck!

    השבמחק
  21. Gorgeous card. Thanks for joining us at Charisma this time,

    Lisa x

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!