1.6.12

צבר חדש נולד!


סברס סקראפ הוא בלוג אתגרים ישראלי חדש שעלה היום לאוויר, ויציע אחת לחודש אתגר נושא פרסים ליוצרות של דפים, אלבומים ומיני אלבומים.
בשביל הסיפתח מציע צוות העיצוב שלו, המורכב משש בנות מוכשרות, 6 בלוגלידות, אחת יותר כייפית מהשנייה... נו, אז שלא נפרגן להם?
את כל הכללים להשתתפות באתגרים - שמיועדים ליוצרות מכל העולם - אפשר למצוא כאן  וברשומה הראשונה תוכלו לראות את כל הגודיז שהן מציעות. נו, לא תיכנסו?
A new Israeli challenge blog was born today! SabrasScrap is open to worldwide scrappers, and in order to spread the news is now offering 6 great blog candies. So pop in and see what they are... good luck!

4 תגובות:

  1. תודה ויני. נכנסתי והתאכזבתי לגלות שכרטיסי ברכה לא נכללים בעסק. לדעתן זה לא סקראפ.

    השבמחק
  2. אני יודעת, ליאור. אבל אני אופטימית...
    (:

    השבמחק
  3. איזה בלוג מדליק הא?! סוף סוף משהו לאתגר אותי ..... ואני צריכה את זה!! יקירתי שיהיה לך בהצלחה... את זוכרת שאנחנו נפגשות מחר נכון?!
    נשיקות לשבוע נפלא
    שולי

    השבמחק
  4. בטח זוכרת! איזה כיף!!!

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!