30.11.13

זה תלוי

באיחור של חודשים רבים אני מעלה תמונות של מתנת יום ההולדת שהכנתי לאביבה-מחוסרת-הבלוג (תפתחי כבר ותשוויצי באלבומים שלך ובתמונות שאת יוצרת!).

יש פה הסוואה טובה, אז לא בטוח שתשימו מיד לב, שמדובר בעצם במתלים - למגבות, למשל.
הרעיון הגיע מזוג מתלים שמצאתי בפינת המוזלים של "גולף-כיתן", מתלים בסגנון כפרי-צרפתי, שאני בטוחה שרבים יעדיפו על פני הגרסה המקושקשת שלי, אבל אני מוכרחה להודות שדי נמאס לי לראות בכל מקום את אותם מתלים ואת אותם פריטים... (ואת זה אני אומרת כאיקיאה-ג'אנקי מוצהרת).
אז קניתי, פירקתי, הדבקתי נייר מעוצב של Basic Grey, הוספתי כיתוב עם אותיות של American Crafts, הרכבת בחזרה את הווים, ו... Voila! (טוב, המבטא הצרפתי נשאר להם...).
צירפתי כמובן כרטיס, שכמו המתלים נעשה במחשבה על פאלטת הצבעים שאביבה אוהבת. שמחתי מאוד לראות את התגובה המתלהבת שלה. איזה כיף זה!

26 תגובות:

  1. משגע!
    כמה פשוט ככה יפה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, איילת! חסרת לנו אתמול במפגש...

      מחק
  2. יופי של הסוואה. אוהבת מאד מאד ♥

    השבמחק
  3. אהבתי! פרויקט יפה ושימושי

    השבמחק
  4. כל כך יפה ומושקע.. הן בביצוע והן במחשבה..
    עדינו ויופי..

    השבמחק
  5. יש בלוג מצוין באנגלית של שידרוגי איקאה. אני ישר ממליצה להם עלייך!
    מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי7.12.13

      מצאתי את הלינק. הכי טוב שאת תתני להם את הלינק שלך :-) כל הזכויות שלך.
      http://www.ikeahackers.net/

      מחק
    2. אנונימי7.12.13

      מגניב לגמרי.( ואני מקוה שהתגובה סוף סוף תקלט פעם...) (שרה)

      מחק
    3. תודה עינבל, זה מחמיא לי מאוד (אני מכירה ואוהבת את האתר הנ"ל), אבל המתלים הם לא מאיקיאה, אלא מגולף/כיתן. בכל מקרה תודה על המחמאות!

      מחק
    4. תודה, שרה! מבעס שאת לא מצליחה להגיב רגיל... צר לי.

      מחק
  6. אחלה שידרוג מוצלח ויפייפה בהחלט!
    שבוע טוב,

    השבמחק
  7. שום גולף ושום כיתן לא יביאו עוד זוג מתלים שכזה, לאביבה {המוכשרת} יש זוג מתלים הכי הכי הכי מיוחד שיש והכי מקורי שיש, אין שני להם!!! נפלא!!!
    שולי

    השבמחק
    תשובות
    1. שולי, איזה כיף שיש חברה כמוך, שתמיד אפשר לסמוך עליה שתחמיא ותשמח! את מותק אמיתי!

      מחק
  8. מתלים יפהפיים!!
    והכרטיס מקסים!
    אין כמו מתנות ייחודיות, בעבודת יד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! כן, כיף לקבל ובעיקר כיף להכין כאלה!

      מחק
  9. תשובות
    1. תודה, יקירתי! ממך זו מחמאה ענקית!

      מחק
  10. יפיפה כרגיל,
    תמי, גם כשזה "מקושקש" יחסית לעבודות הנקיות שלך,
    התוצר מקסים ובטוב טעם.
    שאפו.

    השבמחק
  11. משגע!!!
    איזה רעיון נהדר!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מיכל! שמחה לראות אותך פה!

      מחק
  12. המתלים מהממים. לפעמים זה מעצבן לקנות ברשת המונית - משהו שיש לכולם...
    וממש אהבתי את הכרטיס - שילוב של ההבלטה והנייר המדוגם והחוט - ממש מיוחד.

    השבמחק
  13. תודה, עינבל! תמיד משמח לקרוא את התגובות שלך :)

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!