13.3.16

כי מגיע לךְ

יום האישה הבינלאומי, מסוג האירועים שיותר משהם מעידים על שינוי, הם מעידים על הצורך בו, חלף הלך לו, ואני נשארתי עם התחושה, שאם מעמדן של נשים ומצבן של נשים היה כפי שנכון שיהיה, לא היה צריך לחגוג את העניין או להשתמש במילים כמו "העצמה נשית".
עד שדברים באמת ישתנו, עד שאנחנו נשנה אותם, עד שאני אשנה אותם, הכנתי תגית. אני יודעת, זה דבילי, אבל לפעמים דבילי זה כל מה שיש לנו, וזה יותר טוב מכלום. כמו יום האישה, כמו "העצמה נשית" - זה די דבילי, תודו, אבל זה יותר טוב מכלום.
הבסיס לתגית הוא פרסום של רשת Comme Il Faut, ולצערי אני לא יודעת מי המאיירת. זה נראה לי רקע מתאים לציטוט של ג'יין גנטרי, גורו המכירות האמריקאית, שאולי לא התכוונה דווקא לנשים, כשאמרה "תעזי להיות ראויה לתשומת לב", אבל זה מסוג המשפטים שצריך לומר בעיקר לנשים. ובעיקר שאנחנו צריכות לומר לעצמנו. "תעזי להיות ראויה לתשומת לב", שזה כמו להגיד תעזי להיות מהממת, סקסית, חכמה. תעזי להיות מי שאת.בלי להתנצל, ובעיקר בלי להתבייש.
אני מעלה את התגית הזו כעבודת השראה בבלוג האתגרים שלנו, Scrappy Hands, כחלק מאתגר התגיות (אתגר מס' 60), וזו הזדמנות להזכיר שמדובר בבלוג שפונה אמנם לכולם, ללא הבדל מין, צבע, דת או חוסר דת - אבל מי שמניעות אותו הן כולן נשים - מוכשרות, יצירתיות, יפות, מהממות
מאיה
נעמה
שולי
ציקוש
אסנת
שיר
זהבית

תבקרו בבלוגים שלהן - הן ראויות לכל תשומת הלב :)

ותגידו לי מה אתן חושבות על כל זה. זה באמת מעניין אותי לשמוע.

9 תגובות:

  1. תמי, שחקת אותה, רעיון מקורי, אקטואלי ובביצוע נקי כמו שרק את יודעת ליצור. אהבתי מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, נעמונת. שמחה לשמוע :)

      מחק
  2. תגית עדינה ויפה!

    השבמחק
  3. הכל יפייפה!

    השבמחק
  4. מושית1020.3.16

    רעיון נהדר!

    השבמחק
  5. איך הרעיונות שלך תמיד כל כך מקוריים! איזה יופי..

    השבמחק
    תשובות
    1. איך את תמיד משקיעה בתגובות. תודה מותק!

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!