4.4.16

לסדנת מיני אלבום כבר נרשמת?

מי שעוקבת אחרי הבלוג או דף הפייסבוק שלי יודעת שאני מעבירה סדנאות כבר כמה שנים, אלא שעד עכשיו עשיתי את זה בעיקר בקבוצת היצירה שאני חברה בה. כשערבה ושולמית, המארגנות האנרגטיות של יריד היוצרות האביבי, שאלו אם אסכים להעביר ביריד סדנה קצרה, מין "טעימה" יצירתית, שמחתי מאוד - כמו כל מיסיונרית אדוקה, אני תמיד שמחה להפיץ את תורת הסקראפ ואת נפלאות הנייר בכל מקום שמזדמן לי.
וככה סוכם שבמסגרת היריד, שייערך בטבעון ב-8 באפריל, שזה יום שישי הקרוב, אעביר
סדנת טעימה: מיני אלבום
אז מה יהיה לנו שם?
* סדנה קצרה (שעה-שעה וחצי) שבה נכין מיני אלבום בסגנון רומנטי מאל"ף ועד ת"ו: נבנה את הבסיס, נקשט, נוסיף תגיות ונקנח עם תמונות.
* קיט עשיר יחכה לכל אחת מהנרשמות ובו קארדסטוקים חלקים ומדוגמים, סרטים, כפתורים, חיתוכים וקישוטים אחרים
כל הכלים יחכו גם הם על שולחן העבודה, כך שלא תצטרכו להביא דבר חוץ ממצב רוח טוב, רצון ללמוד וחשק ליצור.
* טיפים, טריקים ושטיקים שתוכלי לקחת אתך לכל עבודת נייר אחרת שתעשי, כי כמו שכתבתי: אני מיסיונרית של סקראפ ;)
מהסדנה, שמחירה 75 ש"ח, תצאי עם מיני אלבום מוכן, כזה שתוכלי להחזיק בתיק ולהשוויץ בתמונות שתשבצי בו, או שישמש אותך כמתנת חג לסבא/סבתא, לחברה טובה ולכל אחד בעצם! 
וזה עוד לא הכל!
לפני ואחרי הסדנה תוכלי ליהנות מיריד כיפי ומדליק, שנערך כבר שנה שלישית ברציפות! ביריד תוכלי לצפות בהדגמות של פיליס דונט מ"ארטלי" (שגם תעניק הנחה מיוחדת על מוצרי החנות שיגיעו איתה ליריד), וכמובן לקנות ולמכור חומרי יצירה מיד שנייה. כן, מה ששמעת - גם למכור! - ככה שבעצם יש סיכוי שעוד לפני שהסדנה תתחיל, בשעה 10:45, כבר תכסי את המחיר הסמלי שלה, ועד סוף היום אולי תצאי ברווח - לא רק עם מיני אלבום חדש, ידע ושלל חומרי יצירה, אלא גם ברווח כספי ממה שתמכרי ביריד!
ויש עוד...
חוץ מהסדנה שלי ייערכו במסגרת היריד שתי סדנאות נוספות: שולמית ישראל מ"שלולית" תעביר סדנת ציור על אבנים ואילו רותי מלכה תעביר סדנת Pop-Up Box אביבית.
אבל גם זה לא הכל!
בין כל משתתפות היריד תוגרל חבילת חומרי יצירה בשווי כולל של כ-350 ש"ח! איך תוכלו לזכות בה? היכנסו לדף היריד - ותמצאו שם את כל הפרטים!
ולמי שגם זה לא מספיק, כדאי לזכור שהיריד הוא מקום מפגש ליוצרות מכל צפון הארץ, שיתקבצו בגן הירוק ליד מתנ"ס רמת טבעון לבוקר של יצירה, שמחה ומצב רוח טוב. תבואו, יהיה קריאיטיבי!

מספר המקומות מוגבל, ורק מי שתקדים להירשם תבטיח את מקומה!

6 תגובות:

  1. תמיד בא לי .. מבאס שלא יצא :( תהנו ובהצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. בשבילך תמיד אפשר לארגן משהו במיוחד :) אל תתבאסי...

      מחק
  2. ממש שראיתי יצאו שם מיני אלבומים משגעים!!! חייבות להיפגש להכין כאלו.
    חיבוקים ונשיקות

    השבמחק
  3. ממש, הכוונה ל= ממה

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!