4.6.10

על בנים ועל בנות א'


(You can find a brief version in English at the end of the Hebrew one)
לא להאמין, אבל בזמן האחרון אני יותר מכינה עבודות מאשר כותבת עליהן... התוצאה היא מעט פוסטים וסטוק לא קטן של עבודות שמחכה שאתייחס אליו. אז בתור התחלה אני מעלה הפעם שני מיני אלבומים שהכנתי לשתיים מאחיותיי - על החברות של האחת והגברים במשפחה של השנייה. ולא לדאוג, השלישית לא קופחה - היא פשוט בחרה מתנת יומולדת שתאפשר לה להיות יצירתית - מנוי על מגזין האוכל "על השולחן".
אז נתחיל מאלבום שמתעד מסיבת פרידה של איירין מהחברות שלה לפני שנה. רגע לפני שנסעה מכאן התכנסנו למפגש של אוכל ושעשועים, שבמהלכו הצטלמנו לא מעט, כשאיירין מקפידה להצטלם גם עם כל חברה בנפרד.  כשהגיעה לביקור חוזר לפני כחודשיים, ונפגשנו כולנו שוב  - חשבתי שזו הזדמנות לתת לה מזכרת מהביקור הקודם.
האלבום נצבע בגוני כתום (הצבע האהוב עליה) בצבעי אקריל, ומבוסס על שילוב של שלושה מרכיבים עיקריים: גלילי נייר טואלט, תגיות מנייר Kraft (שאחת מהן שימשה גם ככרטיס ברכה) ושרוולים מבד ונייר, שהושחלו בכל כיס ויצרו גימורים מעניינים.
אגב, מאחורי המלים שמופיעות על התגיות יש עוד סיפור - במהלך המפגש שיחקנו כל מיני משחקי אסוציאציות. באחד מהם התבקשה כל אחת להגדיר את איירין במשפט אחד - ואת המשפטים האלה רשמתי אז, כשעוד לא ממש ידעתי מה אעשה בהם. כשהתחלתי להכין את האלבום חזרתי לדפים ההם, והוצאתי מכל משפט כזה מלה אחת - והצמדתי אותה לתמונה של החברה שאמרה אותה.
עכשיו מספיק הסברים, והנה שאר התמונות:
On Boys and Girls, part 1
This is the first of two mini albums I'm uploading today - both were made for two of my sisters.
The first one is based on pictures from a farewell party we through for Irene on one of her visits here. It's another one of my soon-to-be-my-recognition-sign: empty toilet paper rolls. Don't you just love how great they look once you flatten and decorate them?
In addition I used acrylic paint, Kraft paper and scraps which I pushed in as sleeves to create a unique finish for each pocket. 
By the way: the Hebrew words spread along the album represent sentences each friend chose during the party as a way to describe what Irene means to her - warmth, happiness, friendship, love, energy, optimism and longing. Need I say more? 
Here are a few more pics:
The Challenges:

7 תגובות:

  1. האלבום הזה מקסים- אהבתי מאוד את הצבעים....
    תשמעי אם יש לך סטוקים של יצירות, כן זה הזמן להעלות אותם לבלוג ולתת לנו קצת להנות

    השבמחק
  2. האלבום הזה משגע מבחוץ ועוד יותר משגע מבפנים! וכבר אמרתי לך שאני מתה על הצבעים!!

    השבמחק
  3. המיני הזה יפייפה! את חושבת על כל פרט וזה נפלא!
    גם המיני הירקרק-טורכיזי, משגע!

    השבמחק
  4. תמי איזה אלבום מקסים!
    חוץ מהעיצוב, שאני תמיד אוהבת אצלך, אהבתי את המחשבה הענקית ומלאת האהבה מאחורי כל פרט (כמו רשימת המילים). נהדר!

    השבמחק
  5. אוי, איך אני אוהבת את הצבעים האלה!
    אלבום משגע!

    השבמחק
  6. Very pretty and thanks so much for playing at Aly's

    השבמחק
  7. כל עבודה שלך זה סימפוניה של צבעים
    תענוג לעיניים ולנפש!

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!