31.8.10

חותמות, פעם ראשונה

 (This is a sale-post, open to Israeli residents only due to expensive shipping costs. Please scroll down for translated posts or feel free to use the Translation gadget at the top of this page. Thanks!)
אחרי חיפושים ארוכים הצלחתי למצוא חותמות של Stampin' Up במחיר אטרקטיבי. לצערי (ולשמחת המתעניינות) הן נמכרו בסדרות - וכצפוי בכל סדרה היו כאלה שאהבתי וכאלה שלא (מה שמחוק בתמונות - הן כמובן החותמות שאהבתי).
את מה שאהבתי פחות העליתי למכירה בארטאזאכן, אבל חשבתי לאזכר את העניין גם כאן לטובת מי שמנויה על הבלוג - ולא מציצה בקביעות בפורום היד השנייה של תפוז.
במחשבה שנייה, למה שאני לא אצ'פר את המנויות? למה באמת? אז הנה, אני כן - מנויות על הבלוג (כולל נרשמות חדשות) יקבלו 10% הנחה על החותמות, שגם ככה מוצעות במחיר מפתה: 20 שקל לחותמות הגדולות, 8 שקלים לקטנות (והנחות נוספות על קנייה של כל סדרה מפורטות בהודעה בארטאזאכן).
המחירים, כמו שמצוין שם, לא כוללים דמי משלוח (15 ש"ח), אבל ניתן גם לאסוף את החותמות מהקריות. התשלום בהעברה בנקאית או בפייפל.
ולסיום הנה התמונות. החותמות, אגב, חדשות או במצב מצוין.
פרטים נוספים או מסרים - דרך ההודעה בארטאזאכן. תודה!

4 תגובות:

  1. מאוד נחמד מצידך לתת אקסטרה הנחה.

    השבמחק
  2. אנונימי9.9.10

    תמייייי הגעתי אלייך!!!
    איזה יופי של בלוג.
    אם הייתי יודעת שאת מוכרת את החותמות לפני הגעתי אליי הייתי כבר מבקשת ממך להביא לי את 2 החותמות העליונות. אם הן עדיין ברשותך אני מעוניינת.

    יום נפלא ושנה טובה
    שולי
    SHOULYHZO1
    חיפושולי

    השבמחק
  3. Just popping onto say thanks for becoming a follower of our new challenge,Sparkle Dreams Challenge look forward to seeing you on the 1st October for our first challenge...
    The Sparkle DT

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!