10.12.10

ונתחיל מחדש... פעם שנייה

(You can find a brief version in English at the end of the Hebrew one)
טוב, נראה לי שלא תהיה ברירה, אלא להתמקד בתמונות ולשמור את הסיפורים לפעם אחרת, כי בקצב הנוכחי ייקח לי שלושה חודשים להשלים חודש וחצי של היעדרות.
אז הנה עוד כמה כרטיסים מהתקופה האחרונה.
הכרטיס למורן, למשל, כל כך ישן, שכבר עוד מעט יש לו יומולדת משל עצמו... כיוון שנדמה לי שהיא מאוד אוהבת צבעוניות עזה, זרמתי עם זה לגמרי:
והנה תקריב של הפרח, שהוכן מחיתוכי קאטל בג, וזכה לתשומת לב אישית של סטיקלס במגוון צבעים:
יחיאל, גיסי, קיבל השנה חליפה... טוב, כמעט... כרטיס חליפה:
אני מוכרחה להודות, שאני יותר ויותר נהנית להכין את הכרטיס הזה, שהכנתי כבר כמה פעמים, בין השאר בגלל שכל פעם אני מגלה עוד דרך לייעל את התהליך ועוד קישוט שאפשר לשלב בו (כמו התיפורים, למשל). הז'קט, אגב, עשוי מנייר דו"צ של Fancy Pants. מקסים, לא? הצד החום נראה במציאות ממש כמו עור, והצד הירוק רעלי... נו, ירוק רעלי! מה צריך יותר?
גם להחלפות ומכירות בארטאזאכן אני משתדלת לצרף כרטיסים. הבעיה היחידה היא, שאני לא תמיד רושמת למי שלחתי אותם. זה מה שקרה עם הכרטיס הבא, שבו חזרתי לאהבה הישנה שלי – אמבוסינג עם קאטל בג. לעתים קרובות אני מתעצלת להוציא את המכשיר, לשלוף את הלוחות וכו', אבל ביום שהכנתי את הכרטיס הזה לא התעצלתי – והנה התוצאה:
עוד כרטיס שמאוד אהבתי את התוצאה שלו נשלח למגי, חברה מימינו המשותפים במשרד היח"צ.
אין לי מושג איך היא זכרה שאני אוספת גיליונות בכורה של מגזינים (תחביב שיכול היה למלא בלוג בפני עצמו), אבל פתאום, אחרי שהקשר קצת התנתק, צנחה בתיבת הדואר (הממשית) שלי מעטפה גדולה עם גיליון ראשון של מגזין נוסף. מגי, חומד, תודה שזכרת! גם בכרטיס הזה נהניתי מהאמבוסינג ועוד יותר מתבנית חיתוך חדשה שקניתי לקאטלבג בארטאזאכן, ממנה הפקתי את הפרח המהמם הזה:
ואחרון אחרון חביב להפעם, עדיין בסדרת האמבוסינג הקר, כרטיס לאחותי הגדולה. הנייר החום הוא לא נייר סקראפ, אלא דפי קרטון שקיבלתי מסתיוlove ושאני מאוד אוהבת את איך שהוא מגיב לטכניקות שונות (כולל אמבוסינג, דיסטרס ואחרות). בנוסף משולב כאן הנייר המקסים מסדרת Funky Vintage של Making Memories (ושוב תודה לשוקולד חלב תפוז - על הדפים ועל התזכורת).
זהו להפעם. בפוסטים הבאים אני מתכוונת להתמקד בכמה פרויקטים גדולים יותר שהכנתי בזמן האחרון, אז אל תפספסו אותם (-:...
In the beginning… again.
I realized I'll have to cut down on the stories and focus on the pictures if I want to get ahead with the cards I sent lately. So without farther delay, here are a few more.
This is a close up of the very colorful card I made for Moran. As you can see, I didn't leave many of my Stickels out… The flower is a cuttle bug die cut.
Yehiel, my BiL, got a suit for his birthday… well, a suit-card to be exact. I just love the Fancy Pants double sided Garden paper, don't you?
Maggie deserved a handmade thank you card for remembering I collect Magazine Premier Issues and send me one she had found… I really like this card because it containd cold embossing (one of my favorite techniques), a rich die-cut flower (another recent purchase…) and the white&pink combo. I know she loved it and I'm very happy about that!
And last but not least is a card I sent my eldest sister (still very young, if I may add!). This is a non-scrapbooking paper which I love, as it reacts beautifully to different techniques. Unfortunately I only took one picture of it so you'll have to scroll back to see it (it's the brown one).
That's it for now… I'll be back with more "saved from doom" projects. And they are much bigger than cards, so don't miss them!

PS
I really like this pinkish card, so I linked it to the Clean and Simple challenge at Totally Stampalicious. I hope they like it there... Maybe I'll add it to some other challenges as well. we'll see.
Well, the other floral card is just what the challenge at Coordinates Collections is about: sparkle.

9 תגובות:

  1. ברוכה השבה!
    יופי של כרטיסים!

    השבמחק
  2. שלל של כרטיסים יפיפיים,הכרטיס עם הנייר חום יפה במיוחד,טוב נו אני משוחדת....האמת שאני יוצרת בו עכשיו המון,הוא נותן מראה אחר לכרטיס.אהבתי גם את הכרטיס הכחול והוורוד.יאללה,מחכה לעוד♥

    השבמחק
  3. מושית1011.12.10

    כרטיסים מקסימים, במיוחד כרטיס החולצה. אכן שדרגת מאד את הכרטיס הזה והוא הרבה יותר יפה מכרטיסים זהים שראיתי ברשת

    השבמחק
  4. איזה יופי של כרטיסים,אני נהנת לראות את יצירותיך
    הן עשירות ביופי עדין,והכרטיסים עם האמבוסינג
    נפלאים אהבתי מאוד.

    השבמחק
  5. כרטיסים יפים...
    יש אולי הדרכה לכרטיס חליפה?

    השבמחק
  6. אנונימי12.12.10

    מקסים!! הכרטיסים מהממים ביופים!הכי אהבתי (חוץ מהחליפה כמובן) את הכחול וזה שמתחתיו, הלבן עם הפרח הורוד. אני מתה על הבלטה קרה!!!
    ומצטרפת לבקשת הדרכה!!
    שבוע נהדר וחורפי ווינטאם יקרה♥
    ליאור

    השבמחק
  7. תודה, בנות! כיף לשמוע שאתן אוהבות את הכרטיסים - ואשמח להעלות הדרכה, רק שזה ייקח קצת זמן (אתן כבר מכירות את הקצב שלי...)

    השבמחק
  8. הכרטיסים שלך יפים ממש , וכרטיס החליפה ממש מיוחד , באמת שמוצאים חומר גלם איכותי ומתאים התוצאות הן נפלאות ומושלמות . תודה על השיתוף :)

    השבמחק
  9. שיש את הדף המתאים , והכשרון המתאים ללא ספק התוצאה תהא מושלמת , כמו כרטיס החליפה שעצבת , אהבתי את התוצאה . יחד עם זאת שאר הכרטיסים שהצגת גם כן כה יפים :)

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!