24.7.11

סרט הודי

כשעדיLEE העלתה בקומונה את הרעיון לעשות החלפה הודית - ישר נרשמתי. כיוון שאני מתה על האוכל ההודי, היה לי ברור מיד שאכין משהו שקשור במתכון הודי. ולכן, כמובן, הכנתי בסוף משהו אחר לגמרי...
עד לשלב הביצוע היו לי המון רעיונות, שהתחילו באמת באיזור המטבח - קופסה לתה עם מארז של צ'יי בפנים, ארגונית לתבלינים - ונמשכו לכיוון של פיל מעוטר מעיסת נייר, "משהו" עם הדפסים של חינה עליו (מה זה "משהו"? כשאגיע לשלב ההכנה כבר אחשוב על "משהו"...), שקית בד לשקיות אשפה שנראית כמו גברת בלבוש הודי מסורתי ומה לא.
הרעיון האחרון היה חביב עלי במיוחד. שבוע לפני כן כבר הכנתי מתנת יומולדת לסימוש - שקית בד לשקיות אשפה בגוני ורוד ירוק ובעיצוב עכשווי (עוד על היומולדת ההוא - ברשומה נפרדת), ולהחלפה ההודית חשבתי לתפור שקית דומה, אבל לשדרג אותה לדמות של ממש. אלא שאז הגיע המסר מעדיLEE עם תוצאות ההגרלה: "את ההחלפה ההודית", כתבה עדיLEE, "את מכינה לסימוש"... וככה חזרתי לנקודת ההתחלה. גלשתי, חיפשתי ומפה לשם עלה לי בראש להכין שובך. הרעיון הבלתי הודי לחלוטין התגלה כמשעשע במיוחד בהמשך, אבל גם על זה - רשומה נפרדת (בקיצור, צפו לממטרים פזורים...).
אז איך הופכים שובך להודי? מכינים אותו בצבעים עזים, כיאה לחצי היבשת - ומוסיפים עוד משהו קטן... ממש קטן... מה? תמשיכו לקרוא - ותגלו. בכל מקרה, הנה הצצה ראשונה:
 
מדובר בשובך לקישוט, כזה שגם לפשוש לא יהיה בו די מקום, שכן הוא פחות או יותר דו ממדי. הוא עשוי מקרטון אריזה פשוט, שצבעתי בצבעים שהוציאה בזמנו חברת "טמבור" לעיטור קירות. אין לי מושג אם זה אקרילי, אבל הבסיס הוא מים (כך שהיה קל מאוד לשטוף את המברשות... (-:...). לזה הוספתי שכבת קרטון נוספת להבלטת הגג והבסיס וגליל קרדסטוק שנועד ליצור תחושה של נפח בלי שבעצם יש כזה.
הנה השובך במלוא הדרו:
והנה הוא במבט מהצד. כמו שאפשר לראות הוספתי מוט ועליו הצמדתי ציפור מצ'יפבורד (שגם אותה צבעתי באותם צבעים. במקור היא ירוקה נדמה לי ושייכת לאחד ממארזי הצ'יפבורד של אמריקן קראפטס):
הגג מצופה בקארדסטוק של Basic Green והעיטור מתחת לגג ובבסיס הוא מדבקת בורדר (שכשיהיה לי כוח לקום אעדכן של איזו חברה היא...). הנה עוד זווית, שבה אפשר לראות איך ייצבתי את הציפור:
 לשובך צירפתי כרטיס באותה צבעוניות עזה ומקסימה:
והנה הם יחד:
ועכשיו לקטע הבאמת הודי בסיפור, ה"משהו" הקטן שהבטיח שלא יהיה ספק לגבי מוצאו של השובך. רואים את הנקודות שמקשטות אותו? אלה שנראות כמו עיגול בורדו מעוטר בזהב? מנחשים מה זה?
אלה... טיקות! כן, הקישוטים הזעירים שהנשים ההודיות מדביקות על המצח! טיקות מקוריות מהודו, שהיו חלק מהקנדי המשגע שזכיתי בו בזמנו בבלוג של שירולית. למעשה, בתמונה השנייה בפוסט הזה אפשר לראות בפינה את האריזה עם הטיקות היפהפיות האלה. העיגולים השחורים, אגב, הן חותמת שהשתמשתי בה שוב ושוב על פני הרקע.
זהו, אני חושבת שהוכחתי את אמינות ההחלפה ההודית שלי... עכשיו אני חייבת לכם לפחות עוד שני פוסטים בענייני שובכים וימי הולדת. טוב שיש לי יותר זמן בתקופה הנוכחית...
Challenges
Sunshine Colours @ Charisma Cardz (27.7.11)
Color Combo 122 @ Dutch Dare (28.7.11)
Anything Goes @ Paper Cutz (29.7.11)
CAS @ Wee Memories (30.7.11) 

11 תגובות:

  1. מדליק!
    רעיון מעניין להחלפה וביצוע מקסים!
    קניתי פעם סטאק של DCWV שנקרא טאג' מהאל ובינתיים השתמשתי רק בדף אחד ממנו... לא מוצאת רעיונות לשילוב הדפים "בעלי הנוכחות" שיש שם :-)

    השבמחק
  2. אנונימי24.7.11

    הצבעוניות כובשת!
    מ ש ג ע !
    עינת ספקטור.

    השבמחק
  3. אנונימי24.7.11

    נהדר!!! הייתי סקרנית לראות איך תשתמשי בכל ההודו הזה... יצא משגע!

    השבמחק
  4. שובך הודי מהמם!

    השבמחק
  5. אנונימי24.7.11

    איזה יופייייי!
    הודי או לא הודי, מה שבטוח זה שהוא יפהפה!!
    וכן, ברור שאבוא לסדנא שלך!!!
    ליאור

    השבמחק
  6. מושית1025.7.11

    קלעת בול למשימה, השובך באמת נראה הודי, עם הצבעים העזים ועם הקישוטים המתאימים. האמת, שחשבתי שמדובר בשובך עץ, אבל בהמשך הבנתי. בנית בעצמך? זה מאד מאד יפה!.

    השבמחק
  7. השובך משגע! הודי לגמרי!

    השבמחק
  8. שובן הודי נהדר!
    הצבעוניות העזה הזו כ"כ משמחת לעין!

    השבמחק
  9. *שובך כמובן :-)

    השבמחק
  10. wonderful project you are showing us. Thank you for sharing your card with us at DDCC this week.
    Dorte,x.

    השבמחק
  11. Hi Wintam, what a gorgeous project. I love the beautiful sunshine colours. Thanks for joining in with my challenge over at charisma cardz this week. Hugs, Denise x

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!