28.9.11

עדי עד

כזכור (או שלא...) הבטחתי כאן רשומה נפרדת על יום ההולדת המשולש שחגגנו בספטמבר בנישה הצפונית - למיכל, לעדי ולבתיה, הלא היא סימפטיה. אז הנה זה, רגע לפני שהחודש מסתיים.
ב-1 לחודש חגגה עדי, סרגנית הווינטג' האחת והיחידה. כיוון שהתנדבתי להכין את הכריכה יכולתי לגוון, וזה בדיוק מה שעשיתי: את הכריכה הכנתי בסגנון וינטג', ואילו הדף הרבה יותר נקי ופשוט, בשילוב גוונים שאני חושבת (לא שאלתי לפני, אז אחרי בטח אין טעם. נשאר לקוות) שעדי אוהבת: ורוד וחום.
קודם כל הנה הדף:
בחלק הקדמי שילבתי את הפרחים המתקפלים שלי, סרט אורגנזה ובורדר קצר. הפרח במרכז החלק האחורי הוא תבנית חיתוך חדשה במראה דוילי, שקניתי לא מזמן. אני מקווה שהיא לא תישחק מרוב שימוש (-:
ועכשיו לכריכה. אני חושבת שזו ההתעללות החמורה ביותר שביצעתי אי פעם בדף נייר. התחלתי מקרטון אריזה פשוט, שרוקנתי מתוכו ריבוע, כך שנוצר בו שקע. את השקע הזה ציפיתי בפנים בנייר מדוגם שקרעתי ונתתי לו להסתלסל, ואילו את המסגרת ציפיתי בקארדסטוק מוזהב עם אמבוסינג קר. ואז הסתערתי על הדף עם מיסטים למיניהם, החתמות, אמבוסינג חם, עוד קצת מיסטים וגלייזים ואלוהים יודע מה עוד... אחר כך הגיע תורו של שעון אקרילי, שחומם, נצרב, הוחתם, צופה ועוד כל מיני פעלים אגרסיביים עם נטיות מיליטנטיות.
כשנרגעתי קצת עברתי לכמה מרכיבים עדינים יותר: בלינגים, פרחים מקופלים, סיכות מתפצלות ואפילו פינת מתכת מעוטרת אחת. בין לבין הוספתי כותרת מתחכמת - והלכתי לישון... יש לכם מושג כמה מעייף זה היה?!?!טוב, לפחות שיהיה לכם מושג איך זה נראה...:
כשחזרתי לכריכה כבר הייתי הרבה פחות תוקפנית, ולכן הגב של הכריכה הקדמית ושני החלקים של הכריכה האחורית הם מינימליסטיים משהו (טוב, הכל יחסי...). הדוגמה בשער האחורי, אגב, היא דף אחד בסגנון וינטג' ולא עבודת טלאים שלי. הנה מקבץ תמונות של הכריכה ותקריבים לשער:
אז מה נשאר? כרטיס הברכה שמשלב אמבוסינג קר, דיסטרסינג של הדף המקסים כדי לגלות את השכבה הפנימית שלו וסרט תחרה עדין.
וכמובן המתנה לעדי: קישטתי לה קופסה עגולה עם ורדים ותחרות כמו שהיא אוהבת ולתוכה הכנסתי... כבשה! אני לא יודעת אם היא מספר 16, אם היא עוזרת להירדם או שהפעייה שלה מעירה את כל הדיר, אבל בטוח שהיא לא הכבשה השחורה של המשפחה. תראו בעצמכם:
נכון, היא טורקיז. והיא עומדת בגאווה על רגלי האטבים שלה ולמרות שהיא כזו מקסימה וכל כך מתאימה לעדי הסרגנית - להכין אותה זה ממש קלי קלות. בקרוב גם אעלה הדרכה מצולמת שלה, ובינתיים הנה קישור לאתר שממנו למדתי בעצמי איך להכין אותה. בכל מקרה, קודם נראה לי שאעלה עוד פוסט עם הדפים והמתנות למיכל ולבתיה. מה שפייר- פייר, לא?!?

9 תגובות:

  1. יו איזו כבשה מתוקה...
    אהבתי מאד
    וההתעללות בדף זה מצויין ובמיוחד פרחי הנייר היפים שאת מכינה
    שנה טובה ומתוקה
    ענת

    השבמחק
  2. הכבשה הזו כזו מתוקה ואפילו זכיתי ללטף את המתוקה הזו [לא היה חסר עוד קצת והייתי מוציאה אותה למרעה...] הכרטיס יפיפה {איך לא ראיתי אותו??} הדף מקסיםוענוג {התבניות החדשות הקסימו גם אותי מודה} כל כך עדידוש שלנו.
    וגולת הכותרת - הדף !!! טה, טה, טה, טאםםםםם..... מדהים, מושלם וכל כך מתוחכם - כיאה לך.
    אוהבתתת מאוד הכל ובעיקר אותך
    נשיקות
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  3. איזו ניגודיות בין הדף העדין והמינימליסטי לבין הכריכה העשירה והעמוסה!
    והכל יצא כ"כ יפה ומיוחד!!!
    גם הכבשה מדהימה והקופסא מעלפת!

    השבמחק
  4. The cover is outstanding. Yes, it is so fun to play with the colors and with those rolled flowers. Very beautiful.I think we all get mad at .our crafts now and then 
    I missed something in the translation with the sheep. But it is darling.

    השבמחק
  5. תמי!!!!!!!!!! הרגת אותי עם הפוסט שלך :) קודם כל הכריכה ההורסת, הכבשה שהוציאה ממני פעיות חדווה, והכי, הכתיבה המטורפת שלך LOL
    כל מיני פעלים אגרסיביים עם נטיות מיליטנטיות...
    שזה מזכיר לי
    והביאו כל מיני כוחות שאתה קורא אותם כוחות הבטחון, וכל מיני כוחות כאלה מאולתרים, והיה שם מלחמת עולם, מלחמה ע-נ-ק-י-ת, ע-נ-ק-י-ת, ע-נ-ק-י-ת..............
    (מכירה? :-) http://matticaspi.co.il/albums/tomato.shtml#11)
    תמי את גאון! }{

    השבמחק
  6. תודה לכולן (and thank you, Krista, as well!), ותודה מיכל על השוואה שאני ממש ממש לא ראויה לה! וכמובן שאני מכירה את היונים של מוריס. יש מישהו שנולד לפני 1980 ולא מכיר????

    השבמחק
  7. תמי, אין לי מלים! את מלכה!!!
    כ"כ יפה לך להתפרע! הוורסטיליות שאת מציגה מדהימה אותי כל פעם מחדש - היכולת שלך להציג עבודות שונות כ"כ, שכולן שלך וכולן את. יש לך יכולת מיוחדת! את מדהימה! כולי השראה!!! סגרת לי את הפינה עם הכבשים האלה. מה הייתי עושה בלעדייך? את פשוט נהדרת! תודה לך!!!

    השבמחק
  8. תמי, הכל משגע, אבל הכריכה Mהממת! משהו מיוחד עם כל הטכניקות ההתעללות שלך :-)

    השבמחק
  9. תודה ענקית, אהבתי מאד את ההתעללות שלך בנייר
    התעללות יחידה אותה אני מוקירה.
    הכבשה מהההההההממת!!!
    נפלא ואין כמוך!!!

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!