11.12.11

קו-קו! או: הצצה ראשונה לשובך

הצילום היפהפה של יעקב שוורץ, יקירי האחד והיחיד
ההתרגשות לקראת  הסדנה הראשונה בויטרינה בעיצומה, ועם כל ערימות הצלופנים שמהם מציצים פרחים של פרימה, בראדים של בייסיק גריי, סרטי סאטן ותחרה, בלינגים מסוגים שונים ועוד ועוד קישוטונים, אני כבר די קצרת רוח. עדיין מחכה אמנם למשלוח הדפים מחו"ל, אבל שבוע זה הרבה זמן ואני בטוחה (או לפחות אומרת את זה נגד עין הרע... טפו, טפו, טפו...) שהכל יגיע בזמן ושיהיה בסדר. מה בסדר? יהיה נהדר!
כדי לפתוח את התיאבון הכנתי דוגמה מהקיט (כמובן שלא מכל מה שיש בו... יש גבול לצפיפות ולעומס...). כל משתתפות הסדנה יקבלו את אותם דפים ומבחר קישוטונים מספיק גדול כדי שכל אחת תוכל ליצור שובך בסגנון שלה ולטעמה האישי. אחת יכולה להדגיש את הגוונים האלה, אחת את האחרים; אחת יכולה ללכת לכיוון השאבי שיק אחרת לכיוון וינטג'י יותר, אחת תכין גג מנייר - אחרת יכולה לשלב בו סרטים וגדילים, ומי שתרצה תוכל להביא איתה דפים אחרים (אשמח לתת בטלפון פירוט איזה יתאימו), להשתמש בקישוטונים שיש בקיט העשיר - ולשמור את הדפים שכלולים בו לעבודה אחרת.
אז הנה, בלי יותר מדי דיבורים, כמה תקריבים לשובך המתוכנן...

ותזכורת למי שפספסה: הסדנה תיערך ביום שני, 19.12.11, בשעה 10:30 בסטודיו ויטרינה בבית יהושע. היא תימשך כשלוש וחצי שעות ובסיומה תצאו עם שובך קארדסטוק מוכן לתפארת! עוד פרטים כאן, בויטרינה ובמייל.
ואל תשכחו, החורף בפתח... הציפורים שלכן צריכות בית! (:

9 תגובות:

  1. השובך נראה מעלף!
    בהצלחה בסדנא :)
    אני בטוחה שיהיה לכן כיף.

    השבמחק
  2. נראה עשיר ויפה!
    בהצלחה ובהנאה גדולה :-)

    השבמחק
  3. איזה יופי! שיהיה המון בהצלחה! אני בטוחה שכולן יצאו עם תוצרים נהדרים :-)

    השבמחק
  4. מקסים מקסים! בהצלחה!

    השבמחק
  5. מושית1012.12.11

    איזה שובך צבעוני ויפה.
    בטוח שכולן תיהננה בסדנה.

    השבמחק
  6. זה פשוט מקסים!! ראיתי שגם תדריכי במרתון סדנאות של סיגל, שיהיה לכן בהצלחה ותהנו!! (נרשמתי לסופשבוע סדנאות באיטליה, נגמר לי התקציב לכל השנה בערך, אחרת נראה לי שהייתי באה...)

    השבמחק
  7. אכן מובטחת לכולן הנאה, מהדרכה טובה וסבלנית, קיט שנשמע עשיר ומפתה... בהצלחה נעמה

    השבמחק
  8. אנונימי14.12.11

    השובך מדהים,אהתי את הכיתוב- מתאים מאוד:-)
    בהצלחה♥
    סתיו love

    השבמחק
  9. יקרה שלי, זה מקסים!
    התמונות נהדרות ובהחלט נראה שיהיה שוס!
    בהצלחה וויני ♥

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!