22.12.11

שנלך? טוב, תתקפלו...

נייר ערך, גרסת ביגניץ (צילום: יח"צ)
כמו שכתוב בטור מימין, וכמו שיודע מי שמכיר אותי, במקצועי אני מנהלת תוכן ועורכת (ואני תמיד שמחה לשמוע על פרויקטים מעניינים בתחום, אז אל תהססו לפנות או להפנות אלי בנושא). במסגרת זו אני נמצאת בקשר שוטף עם אנשי יח"צ, ששולחים לי תמונות והודעות לעיתונות בנוגע לפעילויות של הלקוחות שלהם. לא תמיד זה רלוונטי, לא תמיד יש לי מה לעשות עם זה, אבל מפעם לפעם אני נתקלת בסיפור שהעניין שלי בו גולש הרבה מעבר לעבודה.
כרס של ארכיטקט? נעל של ארכיטקט! (צילום: יח"צ)
ככה גם התגלגל אלי הסיפור על הפרויקט החדש של Couple of, מותג הנעליים של המעצבים שלי סתת ואילון קומבור. מחירן של הנעליים של Couple Of אמנם לא מתאים לכל כיס, אבל מי שמחפש עיצוב נקי וסגנון מקורי - לבטח ימצא כאן את מבוקשו.
המקור. פרח של נעל  (צילום: מיכאל פיש)
ובכל זאת, יפות ככל שיהיו, הנעליים - כמו המרק של "אוסם" - הן רק תירוץ. מה שבאמת רציתי לספר לכם הוא בכלל על נייר. או ליתר דיוק על נעליים מנייר, פרי יצירתו של נדב ביגניץ, ארכיטקט וחבר בקבוצה וכו'.
פופ אפ בפעולה (צילום: יח"צ)
בחלונות הראווה של Couple Of מוצגות בימים אלה - לצד הקולקציה החדשה של המותג - עבודות הנייר המרשימות של ביגניץ. בכישרון ובדיוק יצר ביגניץ כרטיסים בטכניקת פופ אפ, שכאשר פותחים אותם נחשפת נעל נייר תלת ממדית, העתק של דגם המותג Lily Derby.
יאללה, מתקפלים והולכים (צילום: יח"צ)
אז תגידו לי, איזה חובב עיצוב בנייר בכלל וסקראפבוקינג בפרט יכול לעמוד בפני הקסם הזה?מי יכול להישאר אדיש לדוגמת הפרח בקדמת הנעל, לשרוכים, לקיפולים המדויקים? העובדה שהנעל צומחת מתוך ניירות עם הדפסי רקע שונים - שרטוט אדריכלי, מחברת שורות ומרצפות שומשום - מוסיפה עניין ומזכירה, שלא תמיד מוכרחים לעבוד עם ניירות מדוגמים של Basic Grey או Webster's Pages. מי שיש לו דמיון ויצירתיות ימצא השראה גם מתחת לכפות רגליו.

12 תגובות:

  1. מעולה :-)
    נראית עבודה מטורפת!!

    השבמחק
  2. ממש ממש מגניב!!! איזה דיוק, איזו עדינות, איזו מיומנות בקיפולים וכמה שזה דומה למקור.
    ובטוח שאי אפשר להשאר אדיש למראה המודל הניירי.
    תודה על השיתוף יקירתי
    ורק שתדעי........... התגעגעתי :-)
    נשיקות
    שולי

    השבמחק
  3. איזה נעלים מגניבות, איך בכלל אפשר לעשות כאלו מנייר, מטורף.

    השבמחק
  4. מגניב!
    דוקא לאחרונה ראיתי לא מעט הדרכות לאוריגמי של נעליים, אבל לא בכזו רמה מטורפת... :- )

    השבמחק
  5. נחמד. מלאכת מחשבת, אבל לא ממש מדבר אלי...
    נשיקות יקרה :)

    השבמחק
  6. מקסים ומטורף. כשהיינו בתערוכה בשנה שעברה היו כאלו אבל הרבה פחות מתוחכמות... אני בכל זאת נשארת עם נעלי העור הפרטיות שלי... נראה לי קצת יותר נוח ....
    נשיקות יקירה.

    השבמחק
  7. ואוו! ואני עוד מנסה דרכי ב"פופ ארט"... אבל זה... מגניב ברמות מטורפות!
    תודה שחלקת איתנו,
    חג שמח, מלא אור ויצירה,
    קרן קרנונה ;-)

    השבמחק
  8. יקירתי,
    משגע!
    רואים שהם מותג מסחרי - תמונות שלהם לא חסופות בהמוניות.
    רעיון יפה לרשומה פה.
    תודה לשיתוף ושבוע טוב.

    השבמחק
  9. אורית (פימון)25.12.11

    מהמם... קשה להאמין שהנעל מנייר...

    השבמחק
  10. פשוט מדהים!!! איזה דיוק בחיקוי של הנעליים האמיתיות, ואיזו הקפדה עד אחרון הפרטים. מהמם.
    תודה ששיתפת!

    השבמחק
  11. אנונימי27.12.11

    (כתבתי תגובה שנעלמה לפתע... מקווה שזה לא אומר שאני חוזרת על עצמי :))
    הביצוע הורס, הרעיון מהמם. אני בעד שנקים תנועה של אדריכלים שעומלים על פופ אפים! אני בטוח אצטרף...

    שירה

    השבמחק
  12. שמחה לראות את ההתלהבות של כולן! ולגבי היוזמה שלך שירה, אני בעד, רק שעוד לא התחלתי לעבוד על תואר האדריכל שלי (:

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!