29.11.12

צרור ברכות

יש לי המון תירוצים למה אני נעדרת מכאן, אבל אני אחסוך אותם מכם. לעומת זאת אני משתדלת (משתלדת, אמרתי, לא בהכרח מצליחה...) להכין כרטיסים ומתנות ימי הולדת בזמן. אז אחרי היעדרות ממושכת הנה מקבץ כרטיסים מהשנה האחרונה, שאיכשהו לא הזדמן לי להעלות אותם עד עכשיו. אני מתכננת (מתכננת, אמרתי, לא בהכרח מצליחה...) להעלות פוסט דומה עם אסופה של עבודות. נראה מה ייצא מזה, בינתיים, הנה הכרטיסים, בסדר מקרי לגמרי. ובסוף יש גם הארה וטיפ.
ראשונה חביבה - מדינה. היומולדת היה בינואר, ככה שתיכף אפשר לחגוג יומולדת לכרטיס עצמו...
וכרטיס לעידית, מהדפים של שיר בנוביץ':
הכרטיס הזה הוכן עבור עינבלית:
 ועבורו גם הכנתי מעטפה תואמת. הסגנון, אגב, לפי הזמנתה האישית:
גם לרינת הכנתי כרטיס "בהזמנה", כלומר הצבעים הם בחירה שלה - השאר באשמתי... ;-)...:
והנה תקריב:
בניגוד, אגב, לטרנד הנוכחי, לא מדובר בוואשי, אלא בסלוטייפ צבעוני מהסוג הישן, שנגזר במספרי זיג זג. החוט הוא חוט אופים צבעוני (Baker's Twine), עוד חומר שמאוד חביב עלי באחרונה.
והנה עוד כמה כרטיסים:
לאפי חובבת המיניאטורות צירפתי כרטיס זעיר לארגונית הדואר שהכנתי לה - ושעוד תועלה אחר כבוד עם ארגוניות נוספות.
לשולי האהובה הכנתי כרטיס בשמי ובשם אורית ב., לכבוד המעבר לבית החדש:
 הנה תקריב לאלמנטים התלת ממדיים ששילבתי בו:
 המפתח הוא החתמה שנגזרה, ו"מחזיק המפתחות" הוא חיתוך בקאטלבג:
 שולי גם קיבלה באותה הזדמנות מתנת יומולדת. הנה הכרטיס שצורף אליה (האמת היא, שכבר העליתי אותו ברשומה הקודמת, אבל לא נורא, שיהנה מהחשיפה הכפולה...):
ואחרון להפעם הוא כרטיס הברכה שהכנתי לצליל לרגל הולדת בנה. הלכתי על חותמת רקע של מכוניות, כראוי לגבר-גבר והחתמתי גם את המעטפה:
 
 
המון ברכות לכל החוגגות - ושניפגש רק בשמחות!

אה, הבטחתי הארה וטיפ: מי שעוקב(ת) אחרי הבלוג שלי, יודע שלמעט אלבומי הנייר טואלט, אני מקפידה להשתמש בניירות נטולי חומציות ובכלל בחומרים מאיכות מאוד גבוהה. אלא שבכרטיסים זה לא באמת חיוני, ואת ארבעה הכרטיסים הראשונים ברשומה זו - שנעשו אמנם בחומרים קנויים ואיכותיים - אפשר באותה מידה לעשות מחומרים שכבר יש לכם בבית, או מניירות פשוטים שאפשר לקנות בכל חנות למכשירי כתיבה. אז אם בא לכם להכין משהו בהשראתם - ואם בא לכם גם לשלוח לי קישור - אשמח לראות מה הכנתם ולהעלות קישורים גם כאן, אצלי בבלוג. תיהנו!

21 תגובות:

  1. הכרטיס לאפי פנטסטי!!! וגם האחרים מתוקים ממש כמוך! :)

    השבמחק
  2. אנונימי29.11.12

    אוהבת מאוד את העבודות שלך !!!
    תענוג לעיין ולחוש המישוש.
    עבודה מקצועית מדוייקת ונקיה וכל כרטיס
    הפני עצמו שובה לב.
    אוהבת !!!
    בתיה - סימפטיה

    השבמחק
  3. איזו ערימת כרטיסים משובחת!
    יפים ומיוחדים אחד, אחד :)

    השבמחק
  4. כרטיסים מקסימים כולם ו...יותר טוב מאוחר מאשר אף פעם לא.....

    השבמחק
  5. אוהבת מאוד את קו העבודה שלך. כרטיסים מקסימים :-)
    מצפה לראות את שאר העבודות שתעלי.
    * אני קוראת בקביעות את הבלוג שלך (לא בהכרח מגיבה תמיד, אבל - קוראת.... )
    :-)
    נשיקות <3

    השבמחק
  6. נעמי, פילפילון29.11.12

    כרטיסים מקסימים, שילובי צבעים כלבבי והעבודה כל כך מדויקת ועדינה. תענוג לעיניים.

    השבמחק
  7. גלשי29.11.12

    כרטיסים חמודים, צבעוניים ועדינים. אהבתי. רק שמחות.

    השבמחק
  8. ני אוהבת את הסגנון שלך..נקי ומדויק.

    השבמחק
  9. אני אראה משוחדת אם אגיד שאת הכרטיסים שלי אני הכי אוהבת???
    כל הכרטיסים - כולם כאילו נלקחו מתוך מגזינים אירופיים ממיטב המעצבות, שם מקומך לחלוטין.
    כל כרטיס מלא בהשראה ומלא בסגנון עיצוב פשוט מושלם, קומבינציות הצבעים מושלמות והרעיונות שלך תמיד מפתיעים.
    יקירתי אין עלייך!!!
    נשיקות ואהבה
    שולי

    השבמחק
  10. אנונימי30.11.12

    תמוש הכרטיסים כל כך יפים אהבתי אחד אחד
    סימוש

    השבמחק
  11. אורית pimon30.11.12

    יקירתי, מקבץ נהדר של כרטיסים, כולם יפהפיים ובמיוחד אהבתי את הכרטיס שהכנת לשולי - מקסים!!

    השבמחק
  12. MyLittleMonster30.11.12

    הכרטיסים כל כך יפים! אהבתי את כולם.

    מיכל

    השבמחק
  13. מושית1030.11.12

    כרטיסים עדינים ויפיפיים. אוהבת מאד את סגנון העבודה שלך.

    השבמחק
  14. יופי של אסופה! במיוחד הכרטיס הראשון

    השבמחק
  15. שלל מרשים של כרטיסים מגוונים, אהבתי.

    השבמחק
  16. כרטיסים מקסימים, אחד אחד
    אוהבת את המגוון - ואת הדיוק בכל אחד מהם :-)

    השבמחק
  17. כרטיסים נהדרים!! כולם, כרגיל, לטעמי! מה שהרס אותי, מעך אותי והפיל אותי לרצפה היה הכרטיס לבית של שולי...הוא נמצא במועדפים שלי!! מעולה!!!
    ואגב, אם היו דפים יפים עם חומצה הייתי משתמשת בהם להכל! כולל אלבומים!

    השבמחק
  18. תודה לשיתוף ואכן גם אצלי הכרטיס במקום של כבוד באוסף מעוד.
    שלל כרטיסים משגע אחד אחד, יישר כח!

    השבמחק
  19. הכרטיסים שלך נראים כמו גן קסום מהאגדות- כולם מקסימים, אבל את הכרטיס שהכנת לי אני אוהבת - הכי הכי!

    בהחלט מקור להשראה עם הנאה....

    אפי

    השבמחק
  20. הכרטיסים מרהיבים,
    אוצר שכזה.

    השבמחק
  21. איזה כיף לקבל כרטיס אישי כזה.
    ושוב, אני מקבל רגשי נחיתות קשים עם הפתקים הסתמיים שלי..

    בוקר טוב, תמי

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!