2.12.12

מדברים לקירות

בעקבות הצלחת הקנווסים שהכנו בנישה הצפונית כמתנת יומולדת משותפת לסימוש, הזמינו גם עדי ושולי קנווסים. עדי ביקשה משהו עם ינשוף בחום ותכלת, ושולי רצתה בבושקה באדום ותכלת, על גוניהם השונים.
ביקשו? קיבלו!
על רקע של קארדסטוק מדוגם בצבעים המוזמנים גירדתי רב-און של ינשוף, הוספתי סרט לבד צורני ואבני פנינה, ויישנתי מסביב.
לשולי הכנתי בבושקה (נו, טוב, מטריושקה) הפוכה: גזרתי צורה של בבושקה מתוך קארדסטוק שהטבעתי בקאטל בג. מתחתיו (ישירות על הקנווס, שצבעתי מבעוד מועד) הדבקתי פסים של וואשי ושניים נוספים באלכסון מתחת לראש, כדי ליצור את קו השיער. מעל כל זה הדבקתי "מטפחת ראש" מנייר מדוגם, הוספתי חצי פנינה וציירתי תווי פנים (לא בהצלחה יתרה...). ככה זה נראה בסוף:
מדובר בשתי עבודות פשוטות מאוד, שמקבלות את ה"כוח" שלהן בעיקר מכך שהן נתלות על הקיר עם עוד 10-15 עבודות באותו נושא/באותם צבעים. האפקט המצטבר הוא מרשים מאוד - השבוע הייתי אצל סימוש וראיתי את התוצאה מקרוב וזה בהחלט אפקט מנצח!

6 תגובות:

  1. הקנווסים משגעים. אני מאוד אוהבת את הרעיון של המטריושקה עם הוואשי מתחת :)
    והינשוף מקסים, אני אוהבת את דף הרקע :)
    וחוץ מזה, מתגעגעת...

    השבמחק
  2. יצא ממש מקסים,
    אשמח לראות תמונה של קיר כזה להתרשמות :)

    השבמחק
  3. קנווסים חמודים,אני רואה שגם את נדבקת במחלת הוואשי:-)

    השבמחק
  4. מקסים!
    יופי של קנווסים.

    השבמחק
  5. פשוט יופי!!מתנה מתוקה להפליא!

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!