30.11.13

באהבה

כרטיס שהוכן על בסיס סקיצה לדף אלבום, שהועלתה לקומונה ע"י שולי חיפושולי המשקיענית. במקור, הפס המקופל אמור היה להיות סדרה של תמונות שהונחו בחפיפה קלה אחת על השנייה. ברגע שראיתי את הסקיצה - ראיתי את הכרטיס הזה, ככה שלא הייתה כאן שום התלבטות (חוץ - כמובן - מבחירת הנייר).
הניירות המדוגמים הם שני צדדים של אותו קארדסטוק (של י הוא? אני באמת לא זוכרת), בנוסף יש כאן קארדסטוק חלק כתום, ירקרק (שנראה כאן תכלת, משום מה) ולבן, פרח של Bo Bunny, אני חושבת, ובראד של My Mind's Eye (כנראה...). תסלחו לי על חוסר הנחרצות, אבל אני פשוט לא זוכרת ומתעצלת לקום לבדוק...;-)
והנה גם כמה תקריבים:
ותודה לשולינקה, על ההשראה שהיא מעוררת בי!

6 תגובות:

  1. אני מתמוגגת כאן {ואגב, אתמול כתבתי תגובה ומשום מה היא לא נקלטה, נו שויין}. הכרטיס יצא לך פשוט משגע!!! וכמו שכבר הגבתי - הכרטיס הזה עושה לי שמח בעיניים ובלב וזה בעצם ייעודו של כרטיס שכזה.
    הרמוניית הצבעים, הצורה מגניבה של הפרח הזה ובכלל המכלול הזה כל כך מוצלח - שאפו, לקחת סקיצה לדף והפכת אותה לכרטיס - שאפו!!!
    ואיזה כיף לי להיות לך להשראה - הכבוד הוא לי יצירתית שלי!!!
    נשיקות
    שולי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק. אני מסמיקה לי בשקט.

      מחק
  2. אנונימי1.12.13

    הפס המקופל מוסיף רב מימדיות ליצירה הזו. מרחוק הקווים לאורך הדף החום נראו לי כמו חוטים שמחזיקים את ה"תמונות" במקומן. שילוב הצבעים נועז ושמח, מאלו שמתאימים לכל ארוע, גברים, נשים, ילדים, הכל! תודה על ההשראה. עשית לי חשק לסקראפ.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, עינבל. גם אני חושבת שזה מתאים לכל אירוע, בגלל זה שמתי כותרת שלא תגביל אותי כשאחליט להשתמש בכרטיס.

      מחק
  3. תמי- פשוט, לא עמוס, נקי ומדוייק, כמו שאני אוהבת.אין עליך

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!