19.12.13

א-קפלה

לא, לא התחלתי לכתוב פתאום על מוזיקה... אני עדיין בענייני נייר, והפעם ליתר דיוק בעניין קיפול ניירות. מדובר במתנת יום ההולדת הקודם של נעמה (וזו הזדמנות להזכיר לה לרמוז לי מה היא רוצה השנה...) - קנווס שכולו עשוי עיגולי קארדסטוק מקופלים (טכניקה שהתאהבתי בה אחרי שראיתי את העבודה המדהימה הזו). הגרסה שלי הרבה פחות עשירה, או הרבה יותר נקייה, תלוי איך מסתכלים על זה, אבל אני מאוד אוהבת אותה וגם את הרקע, שנעשה באמצעות שימוש במסכה:
והנה קצת תקריבים וזוויות נוספות:
לתמונה צורף הכרטיס הזה:
 וככה הוא נראה מקרוב:
 
ובסגנון אחר לגמרי - התגית שהכנתי לנעמה, במסגרת מתנת הקומונה המשותפת:
 ומאחור:
 ותקריבים, כי כבר צילמתי...
מתישהו גם יוצגו פה התמונות של המתנה לנעמה ליום ההולדת הנוכחי. העיקר שיהיו לך אושר, שמחה ובריאות, ושתמשיכי ליצור ולהצליח עוד ועוד!

38 תגובות:

  1. נהדר!
    נראה עשיר ויפה!

    השבמחק
  2. איזו סבלנות יש לך...!
    מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. זהו, שבדרך כלל לא, אבל בזה יש משהו מרגיע - וגם רואים תוצאות כמעט באופן מיידי. שמחה לראות אותך כאן, ענת!

      מחק
  3. הקנווס מהמם!!!
    אוהבת את הנקיות שיצרת בעייני היא עשירה ופה!

    השבמחק
  4. זה פשוט מקסים!!!
    עשית לי חשק ויש לי בדיוק ניירות מתאימים.
    איזה יופי

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה יופי! ממליצה שתיכנסי לקישור שצירפתי, כדי לקבל השראה מהיצירה המקורית. ושלחי קישור כשתעלי תמונה!

      מחק
  5. וואו, הקנווס שוס. גם הכרטיס שוס!!!! גם התגית!!! אני בערך אוהבת כל מה שאת עושה! תמי תעשי לי ילד!!! טוב לא. אבל ברצינות. הכל כל כך צבעוני ועם זאת שקט רגוע והרמוני ונקי... אוהבת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מותק את! ואיזה כיף לקבל ממך מחמאות! תודה מיכל (ועם הילדים שלך נראה לי שלמרות הכל מצאת פרטנר מתאים בעניין הזה...)
      \

      מחק
  6. איזה קנווס שווה, ממש אהבתי את הטכניקה והצבעים

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זו טכניקה מדליקה לגמרי! ברגע שעולים על הפטנט איך ליצור קיפולים שווים, זה רץ! תודה, נוגה

      מחק
  7. אווווףףףף כתבתי תגובה והיא לא נקלטה!!!

    אז מחדש - אני זוכרת את המתנה הזו כי היא כל כך מרשימה, ממש אהבתי אותה, הכרטיס כל כך משוקע והתוצאה משגעת ובתגית ממש אבל ממש אהבתי את הכיתוב LOVE שאת חייבת להסביר לי איך עשית אותו.
    משגע!!!! ואת משגעת!!!!
    נשיקות מותק
    שולי

    השבמחק
    תשובות
    1. שולינקה, אין עלייך! שמחה לשמוע שאת אוהבת את זה, ולגבי המילה LOVE, זה הכי קל בעולם: השתמשתי באותיות דביקות (בחרתי אותיות שהיו לי בצבע שלא משמש אותי בין כה וכה) בתור מסכה, ואחרי שצבעתי מעליהן (עם דיו, נדמה לי) - הסרתי אותן. ונשיקות גם לך!!!

      מחק
  8. אנונימי20.12.13

    מ ה מ ם !!!! גם אני זוכרת את המתנה כי היא פשוט מיוחדת במינה . ואת... את אין עליך .כל מה שאת יוצרת עושה פרפרים בבטן.. כיף ותענוג לנעמונת..
    בתיה (סימפטיה)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק! תמיד כיף לי לקרוא את התגובות שלך!

      מחק
  9. אנונימי20.12.13

    תמי, איזה יופי של קנווס, וגם הכרטיס- כמו חידוב, לגלות איך זה קורה, איך זה מעוצב, אמנות נייר מפעימה. תודה שאת חולקת את היצירה שלך.
    עינבל

    השבמחק
  10. יופי של קנווס.טכניקה מעניינת מאד..אאמץ ברשותך בהזדמנות..יש לך טיפים עבורי...?
    והתגית מהממת!! קשה לי להחליט איזה צד אוהבת יותר....
    חיבוקים ושבת שלום

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח! אני אשמח לראות את התוצאה! שני טיפים, נדמה לי: כדי שהקיפולים ייצאו נקיים, עבדתי עם ריבוע צ'יפבורד בגודל מתאים (כלומר כזה שנכנס בדיוק בתוך העיגול), וחרצתי סביב הצלעות שלו. דבר שני, אחרי שכבר הכנתי עוד כאלה - כדאי ללכת על משפחת גוונים מסוימת, ולא להשתמש בשאריות אקראיות, למרות שזה עניין של טעם. וזה מאוד כיף! תנסי!

      מחק
  11. הנה סוף סוף מצאתי חלון זמן להכנס לבלוג
    לקרוא ולהשיב.
    אכן אני המאושרת, שהקנבס המיוחד והיפיפה הזה, מקשט את הסטודיו שלה.
    כל מי שנכנס מתפעל. אין אחד/אחת, שמתעלם ממנו. ולכולם אני אומרת בההתנצלות.... כן זוהי עבודה מדהימה שאני מתה עליה. אבל לא אני הכנתי אותה.
    זכיתי לקבל אותה ליומוהולדת מחברה יקרה ומוכשרת.
    תמי אין עליך בטוב הטעם, הביצוע והנקיון. העבודות שלך הרמוניות, עושות שקט וטוב על הנשמה..
    המצחיק הוא, שראיתי את הטכניקה הזאת בפינטרס או משהע כזה.ובמעמד זה, ציינתי לעצמי, שאני מוכרחה לנסות את זה...
    ובינגו. שבוע אחרי זה זכיתי במתנה שלך.
    שתי מסקנות אני מקישה מכך:
    1. עד היום לא ניסיתי בעצמי את הטכניקה הזאת... כי יש רק 24 שעות ביממה...
    2. חבל, שלא חשבתי באותו מעמד מכונן, על זכייה בפייס ...
    תמוש יקרה, אין עליך אישה מוכשרת ויצירתית.
    אני אוהבת אותך ואת סגנון היצירה שלך. ואת המתנות שלך...
    נעמה ♡♥♡

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף להכין לך מתנות! את אלופה בלקבל, לפרגן ולהחמיא ואני מתה עלייך (לא רק בגלל זה... ), נעמונת.

      מחק
  12. הקנווס משגע, עשיר ונקי בו זמנית.
    הכרטיס מעלף!
    אפשר להסתכל על העבודות האלה שעות ולא להשתעמם!
    התגית משגעת, אוהבת מאוד את הסגנון הוינטאג'י וכמובן את העדינות שכל העבודות שלך ניחנו בה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, איילת! כיף לשמוע כאלה מחמאות ממך!

      מחק
  13. אורית פורת-פימון21.12.13

    פשוט מקסים!!
    תמי, את יוצרת מיוחדת ומאוד מדוייקת .
    הקנווס מאוד מיוחד ועשוי בטוב טעם, כיף לנעמה שזכתה ביירה נהדרת שכזו :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אורית. נראה לי שהדיוק ובכלל הסגנון הזה משותף לשתינו...

      מחק
  14. וואו!!! איזה קנבס מדהים! אהבתי מאוד!! ומתכננת להעתיק לגמרי :)
    ברשותך :)
    הכרטיס יפהפה והתגית מקסימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! תשלחי קישור כשתעלי תמונה...

      מחק
  15. מושית1022.12.13

    הקנבס נפלא! גם הכרטיס נהדר. איך קיפול פשוט של נייר יכול לשדרג..

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? גם אני לא מפסיקה להתפלא...

      מחק
  16. הקנווס מדהים.סימטריה יפה של קיפולי הנייר וההתאמה הצבעונית נהדרת.
    אין...אין עליך,אלופה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק! מתי רואים אותך? אני מתגעגעת!

      מחק
  17. יפות היצירות הצבעוניות האלה, תמי :-)
    שבוע נהדר וחמים לך

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לך, עופר, גם לך! ותודה על המחמאות!

      מחק
  18. הקנבס מקסים!
    יש אולי איזה קישור להדרכה איך עושים?

    השבמחק
  19. לא חיפשתי, למען האמת. אולי אני צריכה להעלות הדרכה בעצמי, רק שאני לא טובה בלהתארגן על הצילומים וכל זה. העליתי הסבר מקוצר בפייסבוק, בקבוצת סקראפ. הנה הוא: מכינים את הרקע (אני עבדתי עם מסכה. אפשר להשתמש בנייר מעוצב וכו'). אח"כ מפנצ'צ'ים עיגולים מקארדסטוק דו צדדי, ומקפלים אותם ככה שנוצר ריבוע (כלומר מכל צד מרימים דופן בצורת קשת). מדביקים אחד (רק את הבסיס), ואז מתחילים להדביק לידו עיגול אחרי עיגול, כשהדפנות צמודות, אבל לא מודבקות. אם רוצים, מחתימים מסביב (כמו בדוגמה שבפוסט שלי יש קישור אליה). זהו. פשוט, לא?

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!