27.12.13

הציפור הכחולה

הפעם פוסט שמוקדש למתנת יום ההולדת הקודם של עדי האחת והיחידה, שמצליחה למצוא זמן לסרוג צעיפים ולתרום אותם לכל נזקק באשר הוא, לבשל מעדנים ולהיראות כל פעם יותר ויותר טוב! אני חושדת שהיא מסתירה מכולם את העובדה שהיא גילתה את מעיין הנעורים... (ובניסיון להתחנף ולגרום לה לגלות לי את הסוד, אני כבר מתכננת עוד פוסט שיוקדש למתנת יום ההולדת הנוסף שהיא חגגה לא מזמן).
אבל נתחיל מחגיגות 2012... ידעתי שעדי התלהבה מהשובכים האלה, שהיא אוהבת וינטג' ושהיא מתה על השילוב של חום וטורקיז, אז זה מה שהכנתי לה:
זה לא ממש וינטג', בטח לא בסגנון של עדי, אבל השתדלתי... הנה כמה תקריבים וזוויות נוספות:
 
 
 
וכמובן שבלי כרטיס תואם אי אפשר...
 
(עכשיו נחכה ונראה אם ההתחנפות עזרה לי...).

Just added this project to the January "share with us" on CropStop.

16 תגובות:

  1. מדהים ....פשוט מאוהבת בשובך הזה - שילוב צבעים מהמם עם ויטאג' לוק ....שבית את ליבי.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, אורית! איזה כיף לשמוע! לא ידעתי שאת חובבת וינטג'!

      מחק
  2. מקסים אהבתי מאוד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זהבית! אני שמחה לשמוע!

      מחק
  3. מקסים, יופי של מתנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, עינת. אני מקווה שגם עדי חשבה ככה... :)

      מחק
  4. אורית פורת pimon29.12.13

    שובך מהמם!! שילוב צבעים נהדר וגם אני חושבת שהוא וינטאג'י לגמרי וכיף גדול לעדי :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יקירתי, כיף לשמוע שזה מצא חן בעינייך!

      מחק
  5. מושית1029.12.13

    מקסים! וגם הכרטיס נהדר

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מושית! תמיד שמחה לראות אותך כאן!

      מחק
  6. וואו תמי!! השובך מעלף ברמות על! שילוב הצבעים באמת יפה ממש. והכרטיס מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יקירתי! איזה כיף לשמוע!

      מחק
  7. אכן שילוב צבעים מנצח!
    מתנה הורסת.. ה ו ר ס ת !! והכרטיס..גם!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, ליאור. זה מקלט מחתולים, השובך הזה.... ;)

      מחק
  8. Fabulous altered birdhouse! Beautiful colors and details. Thanks for sharing with us at CropStop!

    השבמחק
    תשובות
    1. thanks Vicki! great to see you here (:

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!