28.2.16

איפה את חיה?

(שווה להתאמץ הפעם. יש הפתעה בהמשך!)
את השאלה הזו שאלתי את עצמי השבוע יותר מפעם אחת. לא, לא בהיבט הפילוסופי של העניין, ולצערי גם לא בגלל שאנחנו עוברים דירה. הכל בגלל (בזכות?) האתגר של Scrappy Hands, שעוסק הפעם בחיות. חיות יער, ליתר דיוק.
האמת היא שהיה לי רעיון נהדר, ששילב חיתוך לייזר בצורת צבי, אריזה של Prima בצורת תגית והמון חומרים מתחום המיקסד מדיה. מה נהדר? מושלם! הבעיה הייתה התוצאה - יצא לי משהו עגמומי, שנראה כמו התנגשות במקרר עמוס דומדמניות, קליפות חצילים וגבינת רוקפור. בקיצור, הכל היה בגוונים של כחול וסגול, פה ושם בצבצה משחת עיצוב בהירה - והכל יחד היה בלתי ניתן לזיהוי, שלא לומר בלתי אכיל.
אבל מה לעשות שכחלק מצוות העיצוב יש לי התחייבות "לספק את הסחורה"? ושלכל המאוחר אני צריכה להעביר צילום של העבודה המוגמרת בשבת בצהריים (וגם זה רק כי עושים לדחייניות כמוני הנחה...)? הבנתן נכון: מוותרים על הפרויקט הממושך, המורכב וחסר התוחלת ופונים למחוזות מוכרים ואהובים - משהו נקי, ברור, חד משמעי, שההשתוללות היחידה בו היא בתוכן - Stay Wild. עכשיו הייתי מרוצה.
מה היה לנו כאן? כותרת ממארז של Dear Lizzy מבית American Crafts שקניתי השבוע ב-Blitsy, איור של ילדה מחזיקה קוף (חיית יער או לא חיית יער??? הקוף, לא הילדה... אני לא כזו נוראית...) מקולקציה ישנה של Graphic45, רקע בדוגמת עץ של Pebbles, נדמה לי, עוד שכבה של נייר-בד שיש לי שנים ואני לא זוכרת של מי זה כבר ובסיס קראפט. את האיור יישנתי קצת ודיסטרסתי, הכותרת הייתה במקור בלבן וצבעתי אותה עם דיו בכמה גוונים - וזהו.
מה שכן, אם כבר Wild, אז על אמת. תראו מי בא לדגמן את הכרטיס:
הבטחתי הפתעה, נכון? אז הנה.
טוב, זו לא הפתעה... זה נושא האתגר ששווה לכן להשתתף בו בגלל ההפתעה.
...
...
...
האתגר הפעם מלווה בפרס - שובר בשווי 150 ש"ח (!) לקנייה בחנות היצירה האינטרנטית והשווה במיוחד, רעותא:
תגידו שזה לא נותן לכן השראה?!?
ואם אתן זקוקות לעוד כזו (השראה, הכוונה), הנה כמה בלוגים של יוצרות מוכשרות ששווה לכן לבקר בהם:
שיר
נעמה
זהבית
שולי
ציקוש
אסנת

חוץ מזה, אם כבר הגעתן עד כאן, ספרו לי: איזו חיה הייתן רוצות להיות? רק אל תגידו לי לובסטר...(רמז לפוסט שלא עוסק ביצירה ושאני מתכננת לכן לשבוע הבא. אם יהיה לי כוח...)
טוב, הייתי חייבת עוד תמונה של החיה המופלאה הזו:
מספיק ודי :)

6 תגובות:

  1. כרטיס מקסים!
    לפעמים כמה נקי ופשוט ככה יפה זה המוטו המוביל!!!
    אין ספק שהיצירתיות מובילה אצלך!!!
    ככה זה אצלנו...עושים ג'גלינג עם הניירות והעיצובים
    תמי, שיהיה לך המשך שבוע יצירתי ונפלא!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, ציקוש! איזו תגובה מחממת לב... מתגעגעת...

      מחק
  2. כרטיס מקסים!! איך את מצליחה תמיד לחבר כל כך טוב את כל האלמנטים?! איזו חיה אני הייתי רוצה להיות? יעל - אצילית, בורחת מהר, מסתפקת במועט ומשקיעה בעדר שלה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו... איזו תשובה מעוררת מחשבה.... ריגשת אותי :)

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!