3.5.18

כרטיס טיסה? כרטיס ברכה!

כמו שכבר בטח הבנתן, "כרטיס בתוך קופסה" הוא אחד הכרטיסים החביבים עלי ביותר. לא יפתיע אתכן לשמוע, אם כך, שאחרי שצילמתי את ההדרכה להכנה של כרטיס כזה, נכנסתי לסוג של טרנס, והכנתי בזה אחר זה עוד כמה כרטיסים כאלה.
Card in a box
אני לא אלאה אתכן בכולם, אבל יש אחד שאהבתי במיוחד (בינינו, אני בכלל עוד לא יודעת למי הוא יישלח... ואני נהנית להסתכל עליו כשהוא עומד על השולחן) - מדובר בכרטיס שהכנתי מחבילת החיתוכים
 מקולקציית Let's Travel של חברת ScrapMir, ושאותה ואת הדפים מאותה קולקציה תוכלו למצוא אצל לימורוש.
Card in a box
הדרכה, כאמור, תוכלו למצוא כאן, ולחדות העין, שרואות שיש הבדלים דקים בין שני הכרטיסים, הנה הסבר:
1. הכרטיס הזה קצת יותר גדול - החלק התחתון שלו גבוה בסנטימטר, מה שמדגיש את הצורה ה"ארגזית" שלו. אהבתי את זה כי זה עשה לי אסוציאציה של ארגזי האחסון שבהם השתמשו הנוסעים במאה ה-18 וה-19, אלא שיצאו למסעות אמיתיים לגילוי העולם (ולא לשופינג בברלין...).
Card in a box
2. אין על חבילות חיתוכים לכרטיסים האלה! בלי לשבור את הראש יש מגוון של אלמנטים שמתאימים אחד לשני מבחינת נושא וצבעוניות, בדרך כלל יש שילובים של כותרות ואלמנטים גרפיים אחרים, בכל חבילה יש פריטים במגוון גדלים ככה שיש פריטים שמתאימים לחלק הקדמי של הכרטיס ולחלק האחורי שלו. בקיצור - החבילות האלה ממש נולדו למטרה הזו. גם דף חיתוכים, אגב, יתאים מאוד, רק שחבילות החיתוכים המוכנות חוסכות הרבה עבודת גזירה ומבטיחות חיתוך אחיד ומדויק.
Card in a box
3. יישנתי את כל חלקי הכרטיס, חוץ מהבסיס - את הדפים המדוגמים שמודבקים על הבסיס, את איזור הכתיבה בגב הכרטיס, את כל האלמנטים המקשטים. 
Card in a box
4. הוספתי חבק לסגירת הכרטיס - האמת היא, שאחרי שפתחתי וסגרתי את הכרטיס 40 פעם, החבק מתקפל בדיוק בנקודות שבהן הכרטיס מתקפל, ולכן כבר לא כל כך מהדק אותו, אבל הוא ממשיך את אפקט "ארגז הנסיעות", אז אני אוהבת אותו.
Card in a box
5. ציפיתי בדפים מדוגמים גם את חלקו הפנימי של הכרטיס - בניגוד לכרטיס יום ההולדת,  שכולו בצבעי שחור וזהב ולא היה צורך לצפות אותו מבפנים (כי שחור זה שחור זה יפה...), בכרטיס הנוכחי פחות אהבתי את הקראפט החשוף מבפנים. אבל זה סתם עניין של טעם, לא ממש אחת מתרי"ג מצוות...
Card in a box
מי שמחפשת עוד רעיונות יכולה להתחיל בכרטיסים קודמים שהכנתי (כאן, כאן וכאן) והכי טוב - להיכנס ללוח הפינטרסט שלי שמוקדש כולו לכרטיסים בקופסה. אין גבול לרעיונות ולעיצובים שנשים יצירתיות מכל העולם מעלות לרשת!

נו, מתי תראו לי את הכרטיסים שהכנתן אתן לפי ההדרכה הזו? אם אתן מעלות אותם לדף הפייסבוק שלכן, אשמח אם תתייגו אותי (tammy Windsberg), שלא אפספס...
ואם כבר התחלתן לתכנן את נסיעות הקיץ שלכן, שתהיה לכן נסיעה טובה!

8 תגובות:

  1. מקסימון תמי. שאפו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יקירתי! כיף לשמוע!

      מחק
  2. כרטיס מקסים, תודה על ההדרכה

    השבמחק
  3. כרטיס נהדר! השימוש בחיתוכים ממש מתאים! תודה על הרעיון!

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, מיכלי! כמו תמיד כיף לקרוא את התגובות שלך! <3

      מחק
  4. להשתמש בחיתוכים מוכנים בשביל הכרטיס הזה... כל כך מתבקש! (או: איך לא חשבתי על זה קודם?!)

    הכרטיס מקסים, והשימוש בחיתוכים משדרג אותו לרמת שלמות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, שרה! שמחה לראות אותך פה :)

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!