28.9.19

מתנה לחג: בלוגים של מוכשרות

כבר הרבה מאוד זמן שאני מנויה על הניוזלטר של מעצבת הפנים קרן בר, שמגיע בתדירות שפויה ומביא אתו תמיד אוצרות מלאים השראה, רעיונות שממלאים אותי בשמחת חיים ותמונות שעושות טוב על הלב. איכשהו, בשבוע שעבר, התפספס לי פוסט ראש השנה המסורתי שלה, שכולו רעיונות למתנות חג של יוצרות ישראליות וקישורים לבלוגים נוספים עם עוד ועוד רעיונות נהדרים ואפילו עם קופוני הנחה למיניהם - אבל לא אלמנה ישראלה (וטוב שכך...).
צילום: מתוך הבלוג של KarenB
צילום: קרן בר
נכון, לקנות את המתנות האלה לחג כבר כנראה לא תספיקו, אבל אנחנו הרי מייחלות לש-נ-ה טובה, כלומר יש 365 ימים שבהם אפשר לתת מתנות לעצמנו ולאהובים עלינו, ויותר חשוב - לפנינו 365 ימים בהם נוכל לבלות בבלוגים המופלאים האלה, אז שנוותר על זה? ממש לא. מקסימום לא תיהנו מההנחות שהחנויות השונות מעניקות (למרות שחלקן תקפות עדיין, אז תבדקו).
בקיצור, אם מישהי פה לא מכירה את הבלוג של קרן או פספסה (כמוני עד לפני כמה דקות) את הבלוג הופ הנהדר הזה, זו כנראה אחת המתנות הכי טובות שאני יכולה לתת לכן לשנה החדשה - כ-50 בלוגים, חנויות ואתרים של כישרונות (בעיקר ישראליים, אבל לא רק) שהם הרבה יותר מ"מה לקנות למי", הם רגעים קטנים של יצירתיות, אושר והשראה, בדיוק מה שאני מאחלת לכן לשנה החדשה.
מקווה שתיהנו מכל רגע - עכשיו וכל התש"ף הזו 😍!

6 תגובות:

  1. כמה מרגשת את! מאחלת לך שנה נפלאה מלאה במתנות, חידושים ורגעים קטנים של יצירתיות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, קרן - על הברכות ועל ההשראה <3

      מחק
  2. כל הכבוד על הרעיון לשתף בלוגים יצירתיים, ועל הפירגון!

    השבמחק
  3. תודה תמי תם! לא הכרתי וזה נראה נהדר.. הולכת לשוטט קצת. שנה טובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. באהבה מיכלי ושנה טובה גם לך!

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!