22.10.19

חג אסיף, גרסת הסקראפ

מסיבות שאני מבינה וכאלה שאני לא, אני יוצרת הרבה פחות בשנה האחרונה. למעשה, כמעט שלא. אבל אני נוברת לא מעט בעבודות ישנות שלי, ופה ושם מגלה כאלה שלא העליתי לבלוג. אז אם אין יבול חדש, לפחות אני אוספת על הדרך יבולים קודמים. כמו הכרטיס הזה, שהוכן לבת משפחה וניתן לה כבר לפני כמה וכמה חודשים.
אני מאוד אוהבת את כרטיסי הפופ אפ האלה, אבל אני מוכרחה להודות שכל פעם שאני מכינה אחד כזה זו מלחמה חדשה - אני לא מצליחה לזכור בעל פה את המידות או לפענח את הנוסחה המתמטית שלהן כך שאני תמיד צריכה לחזור להוראות כתובות (כמו ההדרכה הזו, למשל. או זו, שהיא אמנם בגרמנית אבל בסנטימטרים), ואם זה לא מספיק, אני תמיד נדרשת להיאבק בקיפולים של הכרטיסים האלה.
דווקא בגלל זה, כנראה, כשאני כבר מכינה כרטיס כזה - אני בסוף מאוד מרוצה ממנו. אתן יודעות, אנחנו מעריכות יותר את מה שהתאמצנו להשיג. כאילו, דא.
אז הנה עוד כמה צילומים, מבחוץ ומבפנים:
כרטיס למורן, מאי 2019

מי שמביט בי מהצד לא יודע מי אני

ככה הוא נראה כשהוא פתוח לרווחה
חוץ מזה, במהלך חג האסיף הפרטי שלי, מצאתי צילומים של עוד כרטיס כזה שהכנתי לחברה להולדת הבן, אז בימים הקרובים, אחרי שאעשה כמה תיקונים בסיסיים לצילומים שלו, אעלה גם אותו.
הדפים המעוצבים, למי שתהתה, הם מקולקציית Twirly Girly היפהפייה של Chickaniddy Crafts, שלדעתי - ולצערי - כבר לא קיימת (אבל פה ושם, למשל ב-A Cherry on Top אפשר עדיין למצוא קצת מוצרים שלה).
ואם זה לא ברור - אני לגמרי ממליצה למי שעוד לא הכינה כרטיס פופ אפ קופצני מהסוג הזה - לנסות. המנגנון שלו תמיד סוחט מחמאות!

2 תגובות:

  1. עוד אחד מהמם!! ואגב.. אני חושבת שבבלוג של נגה - גברת פם, יש הדרכה בעברית.. הכי קל!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? אני אבדוק לפעם הבאה. ו... תודה!

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!