25.10.19

חג אסיף, ההמשך

כמובטח, מעלה תמונות של כרטיס פופ אפ קופצני נוסף, זה שהכנתי ליעל ומורן, להולדת מעיין (שתיכף חוגג יומולדת שנה... הדחיינות שלי מזעזעת)..
כרטיס ברכה להולדת מעיין, פברואר 2019
הפעם, כיוון שה"בפנוכו" היה עמוס מהרגיל (ידעתי, ידעתי שתסתקרנו....) הוספתי גם חבק שישמור על הכרטיס סגור ויבטיח שיישב טוב בתוך המעטפה. מה שמזכיר לי: שמתן לב למעטפה? נכון... הכנתי גם אותה, וכמובן שמאותו נייר מעוצב כמו זה ששימש אותי בכרטיס עצמו. 'תוחכמת... נורא נורא 'תוחכמת 😉...
ככה הוא נראה לפני הפתיחה החגיגית:
אחרי החבק. איזה מתח
וככה במהלכה:
הפתיחה החגיגית
והנה הוא במלוא תפארתו:
תמונה? יש. כיס לצ'ק? יש. מקום לכתוב? יש. הכרטיס במלוא הדרו
בחלק התחתון יצרתי כיס, שלתוכו נכנסה המחאה, ושהחלק החיצוני שלו שימש לכתיבת מילות ברכה (שמחקתי בחוסר מקצועיות מלבב...).
והנה עוד זווית:
חותמות המילון של "קסם שימושי". הדובדבן שבקצפת

מבחינת ניירות מדוגמים, השתמשתי בקולקציה שאני לא יודעת את שמה - לדעתי קניתי אותה "יד שנייה" והיא הגיעה בלי אריזה (השתמשתי בה גם כאן, בתמונת התלת ממד של ליעם. אם אגלה מה שמה, אעדכן). הוספתי גם חותמות של קסם שימושי וקישוט תלת ממדי אחד לרפואה.
זהו... הולכת לבדוק בערימות החציר איזה עוד פרויקטים צילמתי ולא העליתי לכאן. אתן יודעות, אם לא אמצא, לא תהיה לי ברירה אלא לחזור וליצור...  יש לכן רעיונות בשבילי?

4 תגובות:

  1. הברכה הכי יפה ומרגשת איזה כייף שזכינו בך

    השבמחק
    תשובות
    1. חמודה! ואיך הזמן רץ... רק שירגיש כבר טוב!

      מחק
  2. כרטיס יפהפה.. אוהבת את הפוסטים שלך. כל כך שנונה ומצחיקה..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מיכלי... התגובות שלך תמיד משמחות אותי!

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!