29.11.09

אמברגו בפרסום

אתמול עשיתי לי "יום סקראפ". יש כל כך הרבה ימי הולדת בתקופה הקרובה, שזו הזדמנות לטבוע בים של ניירת מהסוג הטוב (כן, הסוג הפחות טוב הוא חשבונות, ענייני מע"מ ושות'). חוץ מזה, מפאת חוסר מקום ועודף חתולים, שיטת העבודה שלי נחלקת לשניים: או שאני הולכת לעשות משהו ספציפי (כרטיס, דף אלבום וכו') - ואני מוציאה רק את מה שאני צריכה לאותה מטרה, או שאני פותחת שולחן, תרתי משמע, פורשת מסביב קופסאות, מגירות, תיקיות וכו', וטובעת בים של ניירות למשך שעות ארוכות. וזה הכי כיף.
אז אתמול הלכתי על הגרסה המורחבת. הייתה לי רשימה של כרטיסים שרציתי לעשות לקראת כל מיני ימי הולדת ואירועים אחרים, ולהפתעתי הרבה גיליתי בערב שהספקתי את כולה, למעט אחת. הישג לא רע בשביל דחיינית כמוני... הייתי שמחה מאוד להעלות אותן עוד היום, אלא שלפחות חלק מה"מיועדים" קוראים את הבלוג הזה (כן, כן... כבר יש קוראים קבועים... איזה כיף!), אז אני אחכה עוד כמה ימים עם זה.

בינתיים, זו הזדמנות להעלות כמה כרטיסי יום הולדת שכבר הגיעו ליעדיהם... מי שכבר ראה אותם יסלח לי על זה שאני קצת חוזרת על עצמי. קצת חוזרת על עצמי. קצת חוזרת על עצמי. טוב, די. תירגעי.
 
הכרטיס הזה הוכן עבור גיסי, שהוא - טוב, לא צריך להיות גאון כדי להבין את זה - חובב רכיבה. האופניים עצמם הודפסו ישירות על הבריסטול, ואז הצמדתי לגלגלים עיגולי נייר עם סיכות מתפצלות, כך שהם מסתובבים. הבלונים מחוברים עם חוטי מתכת דקיקים ומוסיפים גם לעומק וגם לתחושת התנועה.
עוד כרטיס שאני מאוד אוהבת, ושלמרות שלא כתוב בו "מזל טוב" נשלח גם הוא לכבוד יום הולדת, הפעם לאחת מאחיותיי (יש לי מלאי של כאלה... אחיות, כלומר...) הוא זה, שבו השתמשתי בחותמת מקסימה של AllNight Media:

---
אחד היתרונות של כרטיסים שניתנים באופן אישי, ולא נשלחים בדואר, הוא שאפשר לטפל גם במעטפה שמתלווה אליהם. הכרטיס הבא קיבל טיפול כזה, ואפילו חלקו הפנימי זכה להתייחסות.
ככה הוא נראה כשמוציאים אותו מהמעטפה:

ככה נראה כרטיס עצמו מבחוץ:


וככה הוא נראה מבפנים:

העלים פונצצ'ו עם הערכה המתחלפת של Fiskars, החותמת היא של Class Act והפרח נעשה באמבוסינג קר עם תבנית של AllNight Media. הניירות, כמו תמיד, מוצו עד תום, ולצערי אני לא זוכרת של מי הם... מתברר שסקראפבוקינג הוא לא עיסוק לבעלי זיכרון קצר...
טוב, נראה לי שזה מספיק להיום. אולי אני אספיק לעשות עוד איזה כרטיסון אחד קטן הערב...



3 תגובות:

  1. איזה יופי של יצירה!
    מזל טוב ובהצלחה.
    שרון

    השבמחק
  2. תודה, שרון!

    השבמחק
  3. These cards are so lovely. I really like the bike .and the last card with the leaves.
    I have a cut file for a tandem bicycle that I will try with your idea. So cute! And I will also try your leaf card for fall.

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!