7.7.12

תרגילי סדר(ה)

הרשומה האחרונה הזכירה לי עוד סדרת כרטיסים שהכנתי בזמן האחרון, הפעם כמתנת יום הולדת מאוחרת לחברה טובה. כיוון שלא פעם שמעתי ממנה שיש לה אירוע ואין לה כרטיס ברכה בהישג יד כדי לצרף למתנה, החלטתי ליצור עבורה סדרת כרטיסים בצבעים האהובים עליה, שיתאימו למגוון מתנות, החל ביום הולדת וכלה בחג.
הכרטיסים נעשו כולם במתכונת זהה: רקע בגוון קרם ועליו קארדסטוק חלק בגוון חקי, שחלקו מובלט (באמצעות תבניות שונות של קאטלגבג) וחלקו חלק. על נקודת החיבור בין שני הגימורים השונים הצמדתי נייר מדוגם בגוונים תואמים ואת שניהם (הקארדסטוק החלק והמדוגם) עטפתי בחוט כותנה מצופה שעווה, שמעליו הצמדתי עם דבק תלת ממדי קארדסטוק איפטי עם מלות ברכה.
והנה כמה פרטים ותקריבים:
את הכרטיסים, עשרה במספר, הנחתי בתוך קופסה שבניתי באותם גוונים כמובן:
והנה קולאז' "מסכם" של המתנה הזו:

20 תגובות:

  1. יפים, עדינים ונקיים :-)

    השבמחק
  2. כרטיסים מקסימים שישמחו לבב.
    אהבתי.

    השבמחק
  3. מקסים! אני מאוד אוהבת להכין סטים וגם כיף לקבל כזאת מתנה.

    השבמחק
  4. הכרטיסים מהממים!!!
    איזה כיף לקבל מתנה כזאת :-)

    השבמחק
  5. עדין ומקסים! נתת לי השראה לסדרה שכזו. בימים הקרובים....

    השבמחק
  6. תמי ממש מקסים, גם הרעיון למתנה וגם הביצוע, הנקיון, התאמת הצבעים, הגיוון בטקסטורות והחומריות- הליפוף של החבל כ"כ מוסיף, אין מה להגיד, ביג לייק!!!

    השבמחק
  7. יפהפיים, עדינים ומקסימים!
    אוהבת את השילוב של ההבלטה.

    השבמחק
  8. אני אוהבת מאוד איך שהכנת את הכרטיסים
    ואני אוהבת מאד את הקופסא
    ואני מתה על הצבעוניות העדינה והאלגנטית
    ואין מה לומר...הם מלאי השראה ופשוט תענוג להסתכל!

    השבמחק
  9. מקסים! מקסים! מקסים!
    הבעיה איתם שממש קשה לתת אותם למישהו אחר, היא בטח תשמור אותם לעצמה.

    השבמחק
  10. כל כך מקסים ואלגנטי.

    השבמחק
  11. אנונימי8.7.12

    כרטיסים עדינים ויפים

    זהבית שקד

    השבמחק
  12. נוכחת לפעמים8.7.12

    איזה יופי של רעיון.
    והכרטיסים מקסימים

    השבמחק
  13. אנונימי8.7.12

    תמי , מנסה שוב .
    הביצוע מדהים .
    לא קל לחזור על כרטיס שוב ושוב .
    הצלחת בכשרונך ,ללא שום ספק.
    הכוונה גם לכרטיסי הנדל"ן.
    יישר כח
    סוזי

    השבמחק
  14. iH Tammy, the set is lovely. I like the idea and it is indeed nice to have general card around. I am actually making a set for a prize. I may use his idea..

    השבמחק
  15. מושית109.7.12

    כנה יופי וכמה עדינות יש בכרטיסים האלה.

    השבמחק
  16. העיצוב הכל כך עדין הזה שובה את ליבי, איזה ליין יפיפה הצבעים הם קומבינציה כל כך מוצלחת - אני בחיים לא הייתי חושבת עליה והתוצאה הסופית - אין, אין לי מילים מלבד - מושלם!!!
    שולי

    השבמחק
  17. מתנה נפלאה. הכרטיסים נהדרים והקופסה מקסימה. בטוחה שאהבה.

    השבמחק
  18. This is a beautiful set, lovely neutral colours and textures.
    Crafty Chic

    השבמחק
  19. יווווו....כל כך יפה!! כל כך לטעמי! נקי, אלגנטי! מושלם!
    גם הכרטיסים וגם הקופסא!
    כל הכבוד♥

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!