30.7.12

שוב משחקת באש...

אם חשבתם שבפוסט הזה סיימתי לשחק באש - טעיתם. מרוב התלהבות מהטיפול בקופסת הגפרורים (וגם בגלל איזו תסבוכת קטנה בקומונה) הכנתי החלפה נוספת, לאפי המוכשרת כמו שד! באמת, תסתכלו בפינטרסט שלה - אין דברים כאלה... (כלומר יש, אצלה, והיא גם מוכרת אותם).
אפי אוהבת כל מיני דברים, אבל היא ידועה כפילאית מדופלמת, כלומר חובבת פילים. נראה לי שיש לה בבית פילים מכל חומר אפשרי וכמעט בכל גודל (נו, טוב, לא טבעי) ולכן היה לי ברור שאכין לה משהו עם פיל. ידעתי איך מכניסים ארבעה פילים לפולקסווגן (שניים מקדימה ושניים במושב האחורי...), אבל איך מכניסים פיל לקופסת גפרורים? בסוף הבנתי.... הנה, ככה:
ואם למישהו לא ברור, הנה המוצר המוגמר:
אגב, אל תשאלו אותי מה זה בדיוק, כי אני לא בטוחה שאני יודעת. מה שכן אפשר לתלות את זה... ולהסתכל על זה. כלומר אם זה מוצא חן בעיני המקבל (ת). מה שאומר שחרגתי הפעם ממנהגי והלכתי על משהו ממש לא פרקטי. מבחינה טכנית מדובר במגירה של קופסת גפרורים שצופתה בנייר עיתון (בשפה התאית, כלומר מתאילנד - כדי שהפילים ירגישו בבית... ותודה לעדי), ונכרכה בחוט שפגט (חוט כותנה כלשהו, לא זוכרת איך קוראים לו), שעליו השחלתי תליון מתכת. לתוך המגירה הכנסתי תבליט של פילים שמי יודע מאין התגלגל אלי, ובחלקה העליון נעצתי ווים קטנים שעליהם הרכבתי את משולש המתכת, שהוא בעצם בסיס לעיצוב עגיל.
להחלפה צורף, כמובן, כרטיס זעיר עם פנצ'וץ' עוד יותר זעיר של פיל:
והכל יחד נעטף בססגוניות עזה משהו:
בקיצור זה נראה כך:
לפי ההתלהבות מההחלפה, נראה לי שבקרוב נחזור על האלמנט הזה. מישהו מצטרף?

15 תגובות:

  1. תמי, תמי אין עליך.
    ביצירתיות, בכישרון, בחדות הלשון, בדיוק ובזריזות הכפיים... אוהבת. נעמה

    השבמחק
  2. שברת שיא! לא פיל אחד, שניים! :-)
    אוהבת את הנייר התאילנדי וחוט השפגט.
    מיוחד ויפה

    השבמחק
  3. אנונימי30.7.12

    יפה מאוד, אהבתי את הכריכה בחוט שפאגט, לפני ההסבר חשבתי לעצמי- "איך היא מצאה סלסלונת תואמת?" חחחחחח, מקסים.
    סתיו love

    השבמחק
  4. משגע ובהחלט מיוחד במינו. המציאות עולה על כל דמיון. יום טוב לך תמי!

    השבמחק
  5. פילפילון30.7.12

    מקסים. כמה עבודה מושקעת בפריט כל כך קטן ויפייפה.

    השבמחק
  6. קומפקטי, מקסים, מהמם, מגניב ומ - פיל :-)

    השבמחק
  7. פרקטי או לא פרקטי, זה פשוט אדיר, מקורי ויפהפה, ואת משהו אחר!!!!

    השבמחק
  8. מהמם. כמו שכבר כתבו לך, זה בהחלט מ-פיל...

    השבמחק
  9. מושית1030.7.12

    כל כך קטן וחמוד. את שופעת ברעיונות צירתיים ומבצעת אותן בצורה מיוחדת מאד ומקסימה.

    השבמחק
  10. אני מעריצה ממש שרופה שלך - ממש{תרתי משמע} זה מקסים!! כל כך נהנית מהכציבה שלך.
    שולי

    השבמחק
  11. פרקטי, לא פרקטי...משגע, זה העניין.

    השבמחק
  12. זה מקסים ועדין ויפהפה.
    אני בטוחה שאפי צתמא לו מקום של כבוד בבית :)
    הכרטיס המיאטורי הזה מתוק מאוד, אני אוהבת את הצבעים שלו ואת הפילון הזערורי.

    השבמחק
  13. מגניב, איזה פילפילון מתוק

    השבמחק
  14. כל כך הרבה מחשבה גם בהכנה אבל בעיקר ברצון לשמח את המקבלת-----> ♥♥♥
    המון המון תודה על החלפת הפתעה נפלאה ומיוחדת
    אפי

    השבמחק
  15. יואו , זה כ"כ יפה!
    כהרגלך.....

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!