14.7.12

בשם ההנהלה המצומצמת

כרטיס תודה שממש ברגעים אלה עושה את דרכו אל ס.
אז מה היה לנו כאן? קארדסטוק לבן - וזהו. הוא נקנה, אגב, לפני שבועיים ב"נייר הצפון" במהלך פלישה מרוכזת עם כמה חברות. לגיליוטינה שלום...
וכדי שלא תגידו שזה סתם קארדסטוק לבן הרכבתי שלוש שכבות, וכל אחת זכתה ליחס אחר:
  • קיפלתי בסיס
  • הטבעתי נייר רקע בקאטל בג ועיגלתי לו את הפינות
  • גזרתי פס בצורת סרט, החתמתי ועיטרתי עם אמבוסינג מוזהב (שני גוונים) וחיברתי (בצפיפות מכוונת) עם סיכות מתפצלות
אני אוהבת את התוצאה (למעט פשלות בהחתמה), כך שאל תתפלאו אם תראו כאן גרסאות נוספות בזמן הקרוב.
תודה לס' על המחשבה, ותודה לאורית שסוחבת אותי לנקודות חן בכל רחבי הארץ.

7 תגובות:

  1. אלגנטי מאד :-)

    השבמחק
  2. אני אוהבת לבן על לבן. יפה!

    השבמחק
  3. אין על לבן, יש לו קסם מיוחד

    השבמחק
  4. וואו!
    גם אני אוהבת לבן על לבן, זה מאוד מיוחד ומאתגר.

    השבמחק
  5. הכי בעולם אני אוהבבת עבודות בלבן עם לבן! נהדר!

    השבמחק
  6. כל כך נקי ומדויק.... אני אוהבת לבן והפרשנות של הסגנון שלך מקסימה בעיני.

    השבמחק
  7. עונג!! ממש יפיפה, לבן על לבן שולט והכרטיס יצא לך מושלם מאוד אהבתי!!!
    שולחת את געגועי
    שולי

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!